Anketa

Jaký tablet si vyberete?

iPAD od Apple
Android od ACERu
Android od Samsungu
Android od ASUSu
Android od jiného výrobce
Windows 8 od Microsoftu
Tablet považuji za zbytečnost



Výsledky
Další ankety

Účastníků: 6625
Komentářů: 2031

Doporučujeme

Zajišťujeme na míru kurzy a školení kybernetické bezpečnosti a informační bezpečnosti a to jak pro běžné uživatele, tak i pro IT odborníky a manažery.

Přesuňte starost o všechno IT na cloud pro podnikání od české společnosti Algotech s non-stop zákaznickou podporou.

O nás

Informace o Palmserver.CZ a kontakty na vydavatele jsou zde. Neposkytujeme rady ohledně software ani hardware! Není to v našich silách. Prosíme, abyste kontaktní informace nezneužívali pro výše uvedené účely.

Proč podporujeme Miliónové impérium?

Sponzorované odkazy:


Asi jste si nemohli nevšimout, že na Palmserveru všude bliká reklama na Milionové impérium a je docela dobře možné, že některé to už i zlobí. Přijměte proto naše vysvětlení.

Předem je třeba říci, že v rámci bezplatného tréninku vyšlo včera ráno již třetí video. Najdete ho na milionoveimperium.cz, stejně jako ta dvě předchozí. Videa jsou zdarma, takže se na ně můžete bez obav podívat a udělat si vlastní názor na věc, které rozbouřila český internet. Možná je to šance právě pro vás a David Kirš právě vás naučí, jak vydělat miliony na netu s tím, co právě znáte a co vás baví.

A nyní již k tématu, resp. ke slíbenému vysvětlení. Společnost Dynatron s.r.o., která provozuje od roku 2006 Palmserver, byla původně (1998) založena jako firma, která měla mít dvě hlavní aktivity. Tou první byl prodej kapesních počítačů, zavádění kapesních počítačů do firem jako vysoce efektivní nástroj k řízení a k osobnímu plánování. Druhou nosnou aktivitou mělo být pořádání kurzů o Time managementu, projektovém řízení, manažerských technikách a osobním rozvoji. Psal se sice rok 1998, ale většina firem a jejich šéfů ani netušila, co to vše znamená a k čemu by jim to mohlo být dobré. Tehdy jsme získali výhradní zastoupení pro jeden z prvních PDA na českém trhu, který tehdy měl operační sytém PalmPC, což byl prapradědeček pozdějších Windows Mobile.

Prodeje PDA tehdy šly špatně a více nás živily kurzy pro firmy. Občas si nějaký manažer koupil kapesní počítač, ale z toho se firmu uživit nedalo, takže veškerá naše aktivita se soustředila na výše zmíněné kurzy a také na postupné rozšiřování jejich nabídky. Na rozdíl od konkurence jsme měli tu výhodu, že věci, které jsme učili, pocházely z naší vlastní manažerské praxe z výrobních firem ve strojírenském oboru. Většina metod byla naše vlastní know-how a věci z manažerské nebo motivační literatury byly pečlivě vybírány a ty nejlepší z nich transformovány na české podmínky. V té době jsme se 100% soustředili na firemní segment a neprováděli jsme žádné kurzy pro veřejnost.

V roce 2000 přišla neodolatelná nabídka na pozici šéfredaktora pro Palmserver.cz. Byla to externí práce a rovněž všichni redaktoři byli externisté. Palmserver tehdy patřil společnosti Internet Info a mě osobně lákala možnost více se ponořit do perspektivního oboru, který v té době měl pro nás smysl hlavně jako optimální nástroj pro osobní plánování a skutečně mobilní práci. Následovalo 6 let práce pod křídly společnosti Internet Info a byla to dobrá doba. Učili jsme se psát články, dělat recenze, komunikovat s technologickými lídry, mezi které patřily společnosti Microsoft, Hewlett-Packard, Fujitsu-Siemans, Compaq, ASUS, ACER, Palm a také s řadou českých firem, které se v tomto odvětví staraly o software. V té době se nám dokonce podařilo vydat dvě knihy, které možná ještě dnes seženete někde na Internetu a jak jsme nedávno zjistili, dokonce i v podobně pro čtečky e-knih. V roce 2006 následoval přátelský rozchod s Internet Info a Palmserver přešel pod Dynatron s.r.o.

Od té doby se událo hodně věcí, ale hlavně se kompletně změnil trh s mobilitami. Na místo kapesních počítačů přišly komunikátory s telefonním modulem, GPS a další věci, které z původního nástroje pro PIM aplikace a osobní plánování udělaly prostředek pro komunikaci, cestování a zábavu. Původní čistě pracovní funkce byly fakticky potlačeny ve prospěch "zábavnějších" věcí. Podobně se změnily i naše stránky Palmserver.cz. Opět jme se museli naučit dělat nové věci a hledat nové způsoby. Nabídnout našim zákazníkům věci, které konkurence neumí nebo nechce dělat a my jsme se je museli naučit dělat lépe a efektivněji. Tento stav trvá do dnes a stále se snažíme držet si v mnoha věcech náskok a odlišovat se od konkurence. Jak jsme měnili naše postupy na Palmserveru tak se měnila i druhá část našeho byznysu, tj. naše kurzy.

Rozšířili jsme je o kurzy pro ženy, o kurzy pro začínající podnikatele, řízení kariéry, kurzy pro začínající šéfy, osobní plánování a o řadu dalších kurzů osobního rozvoje. Mezi poslední novinky patří prokrastinace a syndrom vyhoření. Ovšem neustále se držíme naší hlavní zásady a učíme pouze to, co sami dobře umíme, s čím máme osobní zkušenosti a s čím jsme se sami museli v životě poprat. Jsme z hloubi duše přesvědčeni, že tyto věci nelze učit na základě svatého nadšení z nějaké přečtené knihy, byťby výborné! Portfólio služeb jsme tedy z firem rozšířili na individuální zákazníky, a dobře jsme udělali!

Make your own slide show at Animoto.

Tak jako nás naplňuje a neskutečně baví Palmserver a každodenní přinášení nových zpráv o nových senzačních produktech, neuvěřitelných technologiích a užitečných programech, tak nás baví práce s konkrétními lidmi, kteří se na nás obrátí se svými problémy, potřebami a sny.

Za dobu co osobní kurzy děláme, jsme mnohým lidem pomáhali buď zachránit firmu v problémech (krizové poradenství) nebo častěji rozběhnout a udržet jejich první podnikání. Na kontě máme několik desítek firem z různých oborů, a to od řeznictví, kadeřnictví, výrobu vitráží, autoservisů až po eshopy, poradenské firmy, stolařství, chemickou nebo strojní výrobu, opravny, různé obchůdky, chovatelské stanice a mnoho dalších. Každá taková zkušenost nás naučila něčemu novému, ale zároveň nám ukázala, že s našimi zkušenostmi, znalostmi a neustálou snahou se zdokonalovat máme na trhu osobních a podnikatelských kurzů velmi dobrou perspektivu a spousty zajímavých zakázek do budoucna. Opravdu jsme spokojení a šťastní, že jsme se do tohoto jinak obtížného oboru pustili a můžeme tak pomáhat ostatním a dělat jejich i náš život lepším. Nevím, jestli si dovedete představit ten skvělý pocit, že někomu pomůžete rozchodit jeho obchod nebo dílnu a ono mu to funguje, přináší mu to potěšení a prosperitu, živí rodinu a plní si sny. Mnozí naši klienti, se stali našimi přáteli. Co více si můžete přát?

Jednu věc ale neumíme a paradoxně se to týká Internetu! Z vlastní praxe můžeme kvalifikovaně radit jak vybudovat e-shop, začít vydávat vlastní internetový magazín nebo udělat firemní stránky tak, aby podporovaly konkrétní byznys. Ovšem neumíme prodávat svoje znalosti na Internetu přímo! Je něco jiného používat Internet jako reklamní médium pro kurzy nebo psát články a prodávat reklamní plochy (což jde mimochodem stále hůř a hůř) a něco zcela jiného je být tzv. info-podnikatelem! To znamená podnikat tak, že na netu prodáváte přímo svoje postupy, myšlenky, zkušenosti, rady a další věci, které znáte nebo jste v nich lepší než ostatní. To skutečně neumíme a hodně nás to mrzí, protože tušíme, že takové podnikání dovoluje generovat fantastické pasivní příjmy a navíc by mohlo pomoci dalším stovkám a pravděpodobně i tisícům lidí, kteří kromě svých znalostí nemají nic, na čem by mohli postavit "kamennou firmu".

Konečně se dostáváme k Milionovému Impériu. David Kirš je takovým info-podnikatelem, který dokázal zbohatnout tím, co zná a vydělal pěkných pár milionů na prodeji svých zkušeností a rad, když spustil svůj projekt EmailAcademy.cz. V tomto projektu učil jiné podnikatele a zájemce jak využívat e-maily jinak než dosud a jak na tom vydělat. Výsledkem jsou spokojení lidé na jedné straně a balík peněz na Davidově účtu. Jelikož jsme s některými absolventy jeho kurzu osobně mluvili, tak můžeme potvrdit jejich spokojenost i deklarovaný přínos pro jejich práci.

Dalo by se říci, že tam, kde my se svými individuálními kurzy končíme, tam David začíná. Proto taky Davidův projekt nebereme jako konkurenci, ale vnímáme ho jako synergii nebo lépe jako velmi zajímavé doplnění našich dosti rozsáhlých možností. V Miliónovém Impériu nyní David Kirš přes Internet učí, jak se takovým info-podnikatelem stát. Jak to krok po kroku udělat, jaké nástroje použít a proč. Již vydal 3 bezplatně dostupná videa, na která se můžete zdarma podívat i vy. Na jeho milionoveimperium.cz stačí kratičké přihlášení (musíte zadat e-mailovou adresu, aby vám mohl poslat upozornění na další díly a různé jiné informace a nabídky) a můžete se i vy seznámit s jeho METODOU.

Ano, jde o metodu, jak prodávat na Internetu svoje znalosti. O metodu, za kterou jsou jasné výsledky, která je poctivá a hlavně ....je OPAKOVATELNÁ! To je velmi důležité!!!

Kdyby šlo o nějakou nekalost nebo chytráctví, opakovatelné by to nebylo. Oklamaní nebo zklamaní lidé by opakování prostě znemožnili tím, že by to prozradili ostatním. Opakovatelnost navíc dovoluje, že metodu může použít téměř každý, kdo něco umí a o něčem má lepší znalosti než ostatní. Přitom mení nevyhnutelně nutné, aby v dané oblasti měl "doktorát" nebo byl celosvětově uznávaným guru.

A to je jeden z hlavních důvodů, proč Milionové Impérium podporujeme tak usilovně. Zkušenosti z našich kurzů ukazují, že takzvaná ekonomická krize, médii a některými politickými skupinami uměle vyvolávaná "blbá nálada", frustrace z aktuálního stavu nebo většinou ničím nepodložený pocit absence perspektivy, lze poměrně snadno řešit aktivním přístupem, setkáváním se s úspěšnými a pracovitými lidmi, učením se od nich novým věcem a postupům a následnou realizací jejich zkušeností do svého života. David Kirš může naučit svou metodu ty, kteří se učit chtějí a chtějí poznat, jak přesně lze prodejem znalostí na internetu vydělávat peníze. To je velmi užitečná znalost v dnešní době a v budoucnosti bude její důležitost raketově stoupat. V infopodnikání totiž nepotřebujete statisíce nebo dokonce miliony na nákup technologií, počítačů, vybavení kanceláří a dílen. Prakticky můžete začít bez ničeho a hned, když víte, jak na to!

V posledním videu navíc David prozradil, že pro absolventy kurzu Milionové Impérium má připravený nejen seznam postupů a různých nástrojů, ale také tým lidí, kteří zájemcům pomohou v případě potřeby vyřešit technické záležitosti kolem jejich nového internetového podnikání!

Vzhledem k tomu, že infopodnikatelm může být téměř kdokoli, kdo má nějaké znalosti, tak takový člověk nemusí a většinou ani nemá schopnosti programovat, upravovat kódy, vytvářet videa, infografiky, loga nebo další záležitosti. Není třeba se tedy bát, že v kurzu získáte znalosti, které vám nakonec k ničemu nebudou, protože je neumíte realizovat.

Infopodnikání je v prvé řadě o vašich znalostech, což je hlavní produkt a ten by měl být ve vás již nyní a samozřejmě jako každý produkt, musíte svoje znalosti v budoucnu dále vylepšovat a modernizovat. Je to přirozený vývoj. Věci, které dnes ještě neznáte, se můžete zítra naučit. V druhé řadě je infopodnikání o postupech a nástrojích, které pomohou váš produkt "zabalit" do vhodné formy a dostat k zákazníkům, kteří za něj rádi zaplatí. A právě TO by vás měl naučit David v Milionovém Impériu!

Pokud si, myslíte, že nemáte nic, co byste dnes mohli na trhu informací ostatním nabídnout, netrapte se tím. Je to podobné jako s autem. Nejprve si uděláte autoškolu a koupíte auto a pak teprve řešíte, kam s ním chcete jet. A davidův infokurz je právě tou autoškolou a tím autem. Až je budete mít, můžete se rozhodnout, kam chcete jet.

Tím vás samozřejmě neverbujeme do Davidova kurzu (to si musíte rozhodnout vy sami), ale pouze vám chceme ukázat, že některé obavy nejsou nutné, pokud se chcete něčemu novému a efektivnímu učit. Něčemu, co vám skutečně může změnit život k lepšímu, nastartovat váš infobyznys a splnit vaše sny. Každému říkáme, že Milionové Impérium podporujeme, protože v něm vidíme svým způsobem unikátní produkt, který může mnohým lidem prospět, ale také dodáváme, že názor si na "MI" musíte udělat sami. Jelikož jsou k dispozici již 3 bezplatná videa, neměl by to být problém.

My sami pochopitelně ještě nevíme, jakou kvalitu bude celý kurz Milionové Impérium mít. Ani to vědět nemůžeme, protože jsme na tom v podstatě stejně jako vy, ale pozorně jsme sledovali videa a vše porovnáváme s tím, jak podle některých účastníků probíhal kurz o inteligentním využívání e-mailů. Z toho asi není těžké dovodit, co bude obsahem kurzu. Kdyby David udělal jen to, že podrobně popíše jak připravoval a realizoval EmailAcedemy.cz a MilionoveImperium.cz včetně postupů a použitých nástrojů, tak mají účastníci k dispozici komletní a hlavně prakticky použitelnou kuchařku pro svoje infopodnikání. To je velmi silný nástroj!

Co říci nakonec? Je tady šance, dostat se k novým praktickým informacím, které již někomu vydělaly pěkné peníze. Podle našeho soudu stojí za to zjistit, jestli by se něco takového nemohlo hodit i vám osobně. Těm co to zkusí, držíme palce, ať se jim to povede a ať se opravdu naučí vydělávat na Internetu miliony tím, co znají a čemu rozumí. Další informace jsou zdarma zde.

mi3-250-256.gif

Sponzorované odkazy:




Publikováno: 14.08, 2012  Autor: Josef Tkáč   Téma: PR články
 

Související odkazy

Hodnocení článku

Průměrné hodnocení: 5
Účastníků: 1

Výborný

Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné

Možnosti

Související témata

PR články

"Proč podporujeme Miliónové impérium?" | Přihlásit/Registrovat | 32 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 14.08. 2012 - 17:06:45
Dobrý článek. Trocha historie neuškodí :o)


[ Odpovědět ]

Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 14.08. 2012 - 17:21:41
Můj názor: První video nebylo špatné, takové pozitivně motivující až mnohoslibné, ale naštěstí v něm bylo pár věcí, které po okleštění "propagandy" měly nějakou hodnotu. Od prvního videa se asi nedalo čekat více. Druhé bylo už konkrétnější a člověk se něco dověděl. Zatím asi bylo nejlepší Třetí asi nebylo úplně zbytečné, ale něco mu přece jen chybělo. Kdyby "Dejf" mírnil ten "misionářský patos" a více prezentoval skutečné informace než "víru", mohlo by to být ještě lepší. Uvidíme, ajké bude další video. Jestli to zase bude o pozitivním myšlení a "We Can", tak to bude o ničem. Zatím bych tomu všemu dal 2 mínus. V.


[ Odpovědět ]

Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 14.08. 2012 - 17:34:55
Fajn počtení.Možná to k něčemu bude. Uvidíme.


[ Odpovědět ]

Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 14.08. 2012 - 17:45:45
Yeeees, WE CAN! :o)))


[ Odpovědět ]

Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 14.08. 2012 - 19:16:28
Na můj vkus má trochu vtíravý styl, ale jinak to vypadá docela zajímavě.


[ Odpovědět ]

Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 14.08. 2012 - 19:18:17
První video - 2
druhé video - 1
třetí video - 4
Průměr za pololetí 3 mínus.


[ Odpovědět ]

Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 14.08. 2012 - 19:19:05
Má to opravdu dobře zpracované. Klobou dolů! SKW


[ Odpovědět ]

Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 14.08. 2012 - 22:58:02
Podívejte ono to není zas tak složité jak se zdá..

Jde o to : kdo chce podnikat, v čem chce podnikat, jaká je to osobnost (podnikavý člověk nebo technik atd). To je důležité vědět protože podle toho to pak pofrčí více nebo méně nebo taky vůbec.
Každopádně ale to chce mít jednu věc. Prvotní investice na rozjezd a na marketing.
Bez těchto investic mohu být super guru ve všech oborech a nevydělám ani korunu. K těm investicím do začátku podníkání mi nepomůže ani stát (prostřednictvím dotací z UP), ani maminka ani tatinek, ani pan Kirsch. Pomůžu si jenom já sám. A na to nepotřebuju kurz tohoto typu. Někteří jezdili na to aby měli na rozjezd jezdili sbírat jabka do Itálie, na jahody do Anglie a podobně. Zas tak jednoduché jak to pan Kirsch dělá, že se stanu odborníkem protože si to myslím, že jím sem, tak to taky takové dávno není..

jsh

p.s. jo, sem už opravdu "bahňák". Já to vím. Ale to přijde jednou na každého.


[ Odpovědět ]
Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 15.08. 2012 - 05:03:07
 
Myslím, že o to právě tady jde, že na infopodnikání těch peněz potřebuješ řádově o mnoho méně než když si zřizuješ obchod nebo cokoli jiného. Myslím si, že Kirš v tomhle kurzu udělá 2 věci. 1) tak jak to napsal autor článku, provede všechny tím procesem co použil u emailacademy a v lepším případě je naučí používat ty nástroje, které použil i on, což je například smartemailing a 2) nažene si tím hromadu lidí právě na svůj smartemailing, takže kromě nějakých 15ti mega, které na tom všem vydělá, si ještě nažene zákazníky do svého prvotního byznisu. No není to skvělé? Je! Ale nejen pro něho. On na tom sice vydělá řekněme dalších 20 mega, ale naučí i ty ostatní, jak mohou použít stejný princip. Ta hrstka vyvolených si pak rozjede za těch 10K nebo kolik to bude stát svoje další byznisy a to se vyplatí. Celý ten jeho cirkus mi připadá výborně udělaný a hodně chytrý. Kromě těch šílených keců na videích.


[ Odpovědět ]
Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 15.08. 2012 - 08:52:34
 
:)) no počkejte .. ale tady se všude říká a píše že "všichni", "každý může" atd. A teď píšete že hrstka vyvolených za 10K .. Takže tady mi to najednou nesedí .. :)

ale ne, já to chápu..

Abych se přiznal, já to jedno jeho video přestal po 17 ti minutách dávat (jako tolik pozitivity a proaktivnosti jsem jednoduše přestal dávat), ze stránek jsem se odhlásil a dál jsem to neřešil. Takže jsem se ani nedostal k tomu, že tam je nějaká investice 10.000 (je? není? nevím. vy píšete něco o 10K takže předpokládám že je). Tudíž se Vás zeptám - na co je ta investice 10K? (ano, já vím, měl jsem se na to dodívat celé a nemusel bych Vás teď touto otázkou otravovat, každopádně poprosím napište mi to někdo). Děkuji moc.

jsh


[ Odpovědět ]
Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 15.08. 2012 - 09:05:22
 
Někde na netu jsem četl, že ten kurz bude stát 10.000 Kč (10K), ale jestli to je pravda nevím. Stejně jako vy si myslím, že ta nadšenecký až fanatický patos, který přimomíná nábor do nějaké sekty, to celé kazí. Jinak to má udělané výborně, ale ta videa jsou děs. On pan kirš chodí k nějaké ženské, která ho "koučuje". To je něco podobného, jako když pravidelně chodíte k astroložce, ktrá do vás za peníze sype optimismus a vy potom ty její kecy nadšeně šíříte dále. Když jsem to dohledával, tak jsem z toho měl pocit jako ze scientologie. Na mě to působí velice negativně a k takovým věcem má značný odpor. To ale vůbec (až na ty příšerné kecy) sesouvisí s produktem, který ten člověk nabízí. Jak říkám, sám tomu tím svým stylem škodí. Tady to popsal pan Tkáč asi dost přesně. Jestli je produktem kurzu sada postupů a vysvětlení které nástroje a jak používat, tak mi to přijde jako supr věc. Jen to chce potlačit to nutkání prchat, když začne ta slizská "We Can" vata :o)


[ Odpovědět ]
Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 15.08. 2012 - 09:06:53
 
Omlouvám se za překlepy ahlavně za malé "k" ve slově Kirš! Nebylo to úmyslné.


[ Odpovědět ]
Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 15.08. 2012 - 09:09:53
 
Nezlobte se všichni na mě ale todle nejde... Fakt ne.
Zkusil jsem to ještě jednou. Přímo ten videokurz číslo 2 nebo co, a už první věta o tom jak jsem skvělý mě odpaluje. Tentokrát jsem vydržel 18 minut a vůbec nic jsem se nedozvěděl..

jsh


[ Odpovědět ]
Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 15.08. 2012 - 09:35:51
 
Proč by se na Tebe tady měl někdo zlobit? :o)) Ty odporné kecy musí otrávit většinu lidí, kteří používají mozek. Někteří ty kecy prostě dokáží filtrovat a jiným se natahuje. S tím se nedá nic dělat a hlavně to je věc autora. Tady jsi v bezpečí a mezi svými :o))) Tedy, dokud nezačneš vychvalovat Windows Phone ! :o))))


[ Odpovědět ]
Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 15.08. 2012 - 12:06:32
 
Děkuji. Jsem rád že můj úhel pohledu někdo chápe. Když se tak dívám okolo sebe, dostávám křeče a někdy si myslím, že se svým názorem jsem sám na celém světě :o :o :D :D

(oblzvláště dostávám křeče, když mi někdo v prezentaci, nebo prostě na začátku něčeho řekne jak jsem skvělý, že jsem něco vyhrál aniž bych na cokoliv odpověděl, připadně otevřu dveře a tam chlapec s kufříkem a říká "já byl tady u Vašich skvělých sousedů" přičemž vím že tam nebyl, protože sousedka by je hnala karabáčem, prostě tady ten současný agresivní, proaktivní a hlavně falešný marketing se mi hnusí. Za těmi úsměvy jak je vše super je viditelné jak se něco skrývá .. todle si myslím, že je špatně)


[ Odpovědět ]

Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 15.08. 2012 - 05:05:21
Přemýšlím o tom, ale rozhodnu se až po dalším videu. Jestli bude konečně praktické, tak do toho půjdu. Ale jestli to budou zase ty "We Can" kecy, tak ne. Jak prosté, milý Watsone! :o)


[ Odpovědět ]

Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 15.08. 2012 - 07:13:44
Jestli v tom kurzu naučí obyčejnou kuchařku nebo třeba stolaře udělat Sqeeze stránku, spojit ji s autoresponderem, natočit videa s intrem nebo ebooky se zabezpečením proti kopírování, tak těch 10.000 Kč bude pro tu kuchařku i sztolaře nejlepší investice v jejich dosavadním životě. Pepa


[ Odpovědět ]
Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 15.08. 2012 - 09:08:38
 
S tím bych souhlasil.Pokud to tak bude, může to být fantastická věc.


[ Odpovědět ]

Kirš mi připomíná týpka z Herbalife (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 15.08. 2012 - 15:13:54
Kirš mi připomíná týpka z Herbalife, a takových žvanilů jsem už v životě zažil dost.

Nevěřím tomu člověku ani slovo. Z pohádek o tom, jak někdo ráno vstal a do měsíce si vydělal 5 mega, jsem už vyrostl.


[ Odpovědět ]
Re: Kirš mi připomíná týpka z Herbalife (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 15.08. 2012 - 16:29:39
 
Nikdo tě nenutí, abys něčemu věřil, ale faktem je, že EmailAcademy.cz byl superúspěšný kurz, což potvrzují ti, kteří ho sami absolvovali a že smatemailing.cz funguje, o tom se snadno můžeš přesvědčit sám, protože tam je 30 dnů zkušební doba. Chápu, že člověku, který toho moc neumí nebo to neumí prodat se to může jevit jako zázrak, ale to se indiánům střelný prach, pušky atd taky zdály :o)


[ Odpovědět ]
Re: Kirš mi připomíná týpka z Herbalife (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 15.08. 2012 - 17:13:10
 
Podívejte, emailovat můžete jak chcete co chcete, vzhledem k nějakému zákonu o spamu musíte nejprve dělat telemarketing s dotazem k poslání mailu. Pokud to nechcete respektovat, tak vám ani supermegaultrabestmailing academy made in USA nepomůže a firma Vás může žalovat za obtěžování. Tečka. To je neoddiskutovatelné.
V mém oboru IT (hw/sw) je telemarketingová úspěšnost okolo 1% pozitivního feedbacku (kde jsou ty doby kdy jsme nadávali že 8% je málo? Tak před 14ti rokama plus mínus). A ten pozitivní feedback je cca o tom, že do toho počítate i to, že se s Váma vůbec někdo baví. (telemarketing jsem dělal fyzicky několik let, těch kontaktů se zákazníky jsou tisíce, počítám tak okolo 20-25 tisíc telefonátů za 6-7 let. plus mínus. takže věřte že vím o čem mluvím)
Takže prvotní investice stejně půjdou do telefonování a do jiného marketingu (případně do aplikací, které budou kolektovat emailové adresy z eshopů na přímy dotaz zákazníků).
Perfektně vyonanovaný formát emailu

Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]
Re: Kirš mi připomíná týpka z Herbalife (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 15.08. 2012 - 18:03:12
 
Chápu, je to věkem! :o))) Co já už zažil nenahraditelných seniorů tzv. "odborníků", kteří měli ve všem jasno a hlavně vždycky předem věděli, že to nebude fungovat. A ejhle, ono vždycky nakonec šlo, ale bez nich. A pak si 50tníci stěžují, že je nikdo nechce do firmy. Vždyť oni přece tak krásně vědí, že nic nefunguje a nic fungovat ani nemůže, protože oni sami to už kdysi zkusili a nešlo to :o)))


[ Odpovědět ]
Re: Kirš mi připomíná týpka z Herbalife (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 15.08. 2012 - 18:06:50
 
O zákonu o spamu toho moc nevíte. Když někdo dá svůj kontakt se souhlasem, tak mu můžete posílat vše, co s tím souhlasem povolil. A to nemluvě o institutu obchodního sdělení. Pletete si pojmy a hromadné zasílání e-mailů se spamem. Kdybyste ten kurz absolvoval, pravděpodobně bytste teď nešířil takové bludy. V.


[ Odpovědět ]
Re: Kirš mi připomíná týpka z Herbalife (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 28.08. 2012 - 18:06:21
 
Šíření obchodních sdělení v režimu ZIS je možné pouze s předchozím souhlasem adresáta nebo v případě, že se jedná o stávajícího zákazníka šiřitele, který získá podrobnosti elektronického kontaktu zákazníka v souladu se ZOU, jak bylo popsáno výše. Pokud byla databáze sestavena pouze ze společností, které se např. do databáze samy zaregistrovaly a vyslovily souhlas se zasíláním obchodních sdělení, popř. pokud se do ní zaregistrovaly za tím účelem, pak je vše v pořádku. Ale pokud tomu tak není, je třeba si uvědomit, že nelze někomu zaslat elektronické obchodní sdělení pouze proto, že jeho e-mail je někde zveřejněn. Vždy je třeba mít jeho předchozí souhlas.


[ Odpovědět ]
Re: Kirš mi připomíná týpka z Herbalife (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 15.08. 2012 - 18:09:40
 
Klidně věřte tomu, že za to může telemarketing, že z něho máte 1%!!!! Lepší vtip v srpnu 2012 se už asi nikde neobjeví. Člověče, díky moc! Prodloužil jste mi život minimálně o 5 let! :-DDDD


[ Odpovědět ]
Re: Kirš mi připomíná týpka z Herbalife (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 15.08. 2012 - 22:46:42
 
Ale jo, dyť v pohodě .. Jsem rád že jsem Vám prodloužil život o pět let. Mě taky p. Kirš prodloužil život o pár let .. :D :D

mějte se ..

jsh


[ Odpovědět ]
Re: Kirš mi připomíná týpka z Herbalife (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 16.08. 2012 - 11:59:10
 
Já věřím odborníkům formátu týmu H1, a ne nějakému Davidu Kiršovi, který i přes svůj veleúspěšný program nemá na svém webu ani jednu referenci od konkrétní významné firmy...


[ Odpovědět ]
Re: Kirš mi připomíná týpka z Herbalife (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Sobota, 18.08. 2012 - 08:41:52
 
na to máš jistě právo a faktem je, že bez tebe se to určitě nepoloží :o)


[ Odpovědět ]
Re: Kirš mi připomíná týpka z Herbalife (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 23.08. 2012 - 19:39:55
 
to je fakt , prihlas se tam aspon 10x, bo si strasne chytry

Letadlo!!


[ Odpovědět ]

Re: Proč podporujeme Miliónové impérium? (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 17.08. 2012 - 18:07:27
Dobře napsaný článek. Zvažuji, že MI půjdu. Šárka


[ Odpovědět ]


CNC Milling Inserts (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 07.04. 2023 - 09:19:01
From carbide wear rods pre-sale special inserts enquiry to after-sale service, Carbide Inserts our tungsten rod holder customer support staff s professionalism and expertise will http://worthy.blog.jp/ [worthy.blog.jp] make carbide rod manufacturers your purchase for Carbide Milling Inserts products at our website a steel inserts pleasant experience.Our best-selling carbide are universal welcomed, because they are milling inserts manufactured t

Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]
Vzhled vytvořil Webdesign Dra-Go Copyright Œ 2007-2008. Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.19 sekund