Produkt dne

Anketa

Jaký tablet si vyberete?

iPAD od Apple
Android od ACERu
Android od Samsungu
Android od ASUSu
Android od jiného výrobce
Windows 8 od Microsoftu
Tablet považuji za zbytečnost



Výsledky
Další ankety

Účastníků: 6171
Komentářů: 1087

Doporučujeme

Pořiďte kvalitní repasované PC a šetřete chytře.

O nás

Informace o Palmserver.CZ a kontakty na vydavatele jsou zde. Neposkytujeme rady ohledně software ani hardware! Není to v našich silách. Prosíme, abyste kontaktní informace nezneužívali pro výše uvedené účely.

Fantastická starost Apple o zákazníky

Sponzorované odkazy:


Existuje něco, co mohou i ti nejzarytější fandové Androidu závidět spokojeným zákazníkům Apple. A možná také nemusí, protože nic takového ani neznají.

Meziplatformní fanouškovské půtky jsou barvitý a občas i docela zábavný internetový kolorit, kde se donekonečna opakují přitroublé mantry, nadávky, vtípky, legrácky, bonmoty, dělení na i-ovce a a-ovce, ale i osobní útoky a tak podobně. Základem je netolerance, ale hlavně neznalost výhod jiné platformy a obava, že svět (ostatní, většina nebo jen vybraná skupina) jde jinam. Militantní "androiďáci" vyšilují pokaždé, když Apple vypráší kožich jejich božstvu a nejvíce je rozzuří čísla, která prokazují jak snadno to Apple dokáže. Nejlepším příkladem z poslední doby je uvedení hodinek od Apple, kdy firma za pár dnů prodala více hodinek než všechny androidí firmy za minulý rok. To pravověrného androiďáka naštve a jelikož "nechápe", tak začne generovat moudra o tom, že "zákazníci Apple koupí všechno co má logo s jabkem".

Svým způsobem nejsou daleko od pravdy, i když zaměňují následek a příčinu. Problém je totiž v tom, že lidé obecně mají tendence věřit svým vlastním zkušenostem více než jakékoli reklamě a propagandě. Své o tom ví i politicky hyperkorektní pokrytci, když manipulativně používají slovo "stereotypy" místo správného "zkušenosti". Se zkušenostmi se totiž bojovat nedá a ideologie i propaganda naprosto selhávají. A podobné to je i s reklamou, resp. se zkušenostmi v mobilních platformách a konec konců i všude jinde.

Lidé Apple totiž kupují, protože s těmito produkty mají dobré zkušenosti(!). Paradoxem ovšem je situace na opačné straně barikády, kdy lidé kupují Android přestože(!) s ním mají špatné zkušenosti, a to v docela podstatných věcech. Nevěříte?

Apple před několika dny vydal zprávu, že 82% všech dosud vyrobených mobilních zařízení Apple používá nový operační systém iOS 8 nebo novější! Apple iOS 8.0 byl uveden v září 2014 a v tom období mělo 90% všech Apple mobilů a tabletů iOS 7. To je pro fandu Androidu něco jako sci-fi. Koupí si TOP model Androidu za 15-18 tisíc a po roce se modlí aby za další rok možná dostal oficiální aktualizaci na novější verzi systému, která vyšla před rokem a tím i přístup k novějším aplikacím a službám. A co teprve za 2 nebo 3 roky! A co ti, kteří nemají TOP mobil, ale střední nebo nižší model? Ti mají pochopitelně smůlu. Osamocenou výjimkou je snad pouze SONY. Zatímco fanda Androidu si kupuje již 3. mobil, aby dosáhl na nové aplikace, může spokojený zákazník Apple vesele používat svůj původní starý mobil nebo tablet. Finanční efekt je tedy jasný. Takže kdo je tady ovce?

A k tomu samozřejmě se nabalují i další obdobné zkušenosti, které se týkají bezpečnosti a kvality aplikací, reklamací, sdílení dat mezi tabletem a mobilem nebo zkušeností s přechodem na nový mobil, kdy na pár kliknutí se do nové mobilu nahrají všechny aplikace i data ze starého mobilu, a to při intuitivnosti, jakou Google ještě nestačil zkopírovat. A nejde jen o intuitivnost, ale také o to, že tyto operace dokáže na iPhone udělat nejen "ajťák" nebo zkušený mobilní geek, ale prodavačka květin, strejda truhlář, umělec, básník, spisovatel, herečka i modelka, právník, lékař, makléř i student literatury. Více jsme o tom psali tady.

To je klíčem úspěchů Apple! Starost o zákazníka, jaká na Androidu neexistuje. Čínská nebo korejská manufaktura potřebuje chrlit nové a nové modely a čerta se stará o to, co si s jejich rok nebo 2 roky starým modelem zákazník počne. Natož aby se pižlala s UI svého mobilu a ladila jej tak, alespoň vzdáleně uměl to co iPhone.

Tenhle článek je reakcí na hloupé reakce androiďáků v diskuzích o Apple Watch. Jelikož se tyto situace opakují (už je to i občas nudné) s železnou pravidelností při každém uvedení nového produktu Apple, nemůžeme nezmínit dva další aspekty, které jsou vypozorovatelné u agresivních komentářů fanoušků Androidu. Jednak se jedná o sociální mindrák (iPhone mají celebrity a movitější lidé, resp. je standardem ve střední a vyšší třídě) a pro mnoho lidí i cenový mindrák (nemají na to finančně), což je vlastně také sociální záležitost.

Ten druhý již pomalu zaniká, protože letos řada producentů vyšroubovala ceny svých vlajkových modelů na úroveň produktů Apple a někdy dokonce i nad ni. Při uvedení iPhone 6 jsme si udělali malý průzkum po diskuzích na českých mobilních serverech a dali jsme si tu práci, že u těch nejagresivnějších antijabkových křiklounů jsme dohledali jejich názory na jiné modely Androidů. Došli jsme nepřekvapivému závěru, že většina z nich vlastní starší android střední třídy (LG, HTC, Samsung). Majitelé SGS5,XPERIA Z2 nebo HTC One byli naprostou výjimkou. Z toho nám opět vychází sociální mindrák. Je ovšem pravda, že námi vybraný vzorek nemusí nutně být dokonale reprezentativní. Možná jde jen o principiálně brblavé lidi, kteří mají nutkavou potřebu vše kritizovat a vždy stát v opozici. Zajímavé je, že stejní lidé mívají problém nejen s produkty od Apple, ale stejně se vymezují i proti Windows Phone, resp. Microsoftu. Nabízí se otázka, jestli se necítí nějak ohroženi existencí konkurenčních platforem obecně.

Co z hoho všeho plyne? Rádi bychom na závěr sdělili naše bytostné přesvědčení, že kolem mobilů se rozhodně netočí svět a tudíž není nutné se kvůli nim prát nebo si nadávat, že co je dobré pro jednoho nemusí být automaticky dobré pro druhého a že neexistuje nic takového jako "nejlepší systém". Důležité je pochopit rozdíl mezi postojem a názorem. My v redakci Palmserveru si myslíme, že ideální stav je spoluexistence 3 mobilních platforem, což je výhodné pro další vývoj techniky. 4 nám už připadají moc, ale hroutit se z toho nikdo asi taky nebude. Bylo by fajn, kdyby se Windows Phone, iOS a Android mezi sebou prali o podobná procenta na trhu, ale nevadí nám ani sociální členění platforem nebo třeba i širší profesní členění. Je známo, kolik za aplikace utrácí majitelé iPhone nebo Windows Phone a jak naopak velmi šetřiví jsou majitelé Androidů. Pokud někomu vadí, že mobil, tablet nebo hodinky jisté značky se staly populární v nějaké vyšší sociální třídě, je to jeho zkreslené vidění světa a jeho problém. iPhone, iPad nebo Apple Watch nejsou sociální symbol samy o sobě. Symbol z nich dělají právě ti, kterým vadí. Nasadili si do vlastní hlavy brouka, tak ho tam mají.

My ostatní se můžeme radovat i z pěkných mobilů a hodinek konkurence. To co má dnes Apple bude mít za dva roky taky Samsung nebo Google a rozhodně tedy není důvod si kvůli tomu závidět. Například autor tohoto textu má jako primární osobní mobil Android a je autorem více než 1000 podrobných recenzí androidích aplikací, přesto nedá dopustit na Windows Phone s PureView fotoaparátem a moc se mu líbí vše co má logo Apple, protože se jedná o mnohem dokonalejší produkty s úžasnými vlastnostmi. Ale rozhodně si nemyslí, že s ním musíte vždy a ve všem souhlasit.

Zdroj zprávy je zde.

Články na podobné téma:

Sponzorované odkazy:




Publikováno: 30.04, 2015  Autor: Josef Tkáč   Téma: Názory a polemiky
 

Související odkazy

Hodnocení článku

Průměrné hodnocení: 0
Účastníků: 0

Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné

Možnosti

Související témata

Názory a polemiky

"Fantastická starost Apple o zákazníky" | Přihlásit/Registrovat | 30 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Re: Fantastiská starost Apple o své zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 10:19:26
Autor to pěkně schytá :o)))


[ Odpovědět ]

Re: Fantastiská starost Apple o své zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 10:20:28
Máte pravdu. Ať si koupím jakýkoli iPhone, mám 100% záruku, že dlouhá léta budu mít vždy dostupné nejnovější aktualizace OS, a to do pár týdnů po jejich uvedení a tím i přístup k nejnovějším aplikacím. Ta doba 100% jistoty je dokonce tak dlouhá, že se mi může zalíbit novější iPhone, ale nejsem nucen dělat hardwarový upgrade jednou ročně, abych měl nejnovější systém.


[ Odpovědět ]

Re: Fantastiská starost Apple o své zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 10:22:36
Kdysi jste psali, že každá platforma má jiné zákazníky nebo tak něco. Android je ideální pro kutily, iOS pro ty, co se nechtějí zabývat laděním mobilu a raději používají oficiální a bezproblémové funkce, které apple tak úžasně umí optimalizovat na absolutní jednoduchost.


[ Odpovědět ]

Re: Fantastiská starost Apple o své zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 10:24:48
letos jsem po letech přešel z Androidu na iPhone 5S (dobrá koupě od kamaráda). Po 2 měsících používání a naprostého WOW efektu jsem ho prodal a koupil nový iPhone 6+. Android už nechci ani vidět! :-)


[ Odpovědět ]

Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 12:03:03
Na urážky a nadávky v internetových diskuzí jsem zvyklý. Na urážky a nadávky přímo ve článcích bulvárních serverů také. Škoda, že jeden z mých oblíbených serverů, který v dobách Windows Mobile poskytoval jedny z nejužitečnějších informací stejně jako např. xda-developers.com nyní vydává články úrovně osobního blogu 13-ti letého dítěte.

Mimochodem srovnávat SW support pro iPhone, kde je vysoká HW unifikovanost se SW supportem Andoridu, který je HW zcela roztříštěn, je naprostý nesmysl. Vždyť právě toto je jedním z hlavních pozitiv HW jednolitosti a důvodem k výhodnosti výroby produktů ve velkých sériích.

Možná kdyby se autor méně soustředil na urážky, tak by si nepletl příčinu s následkem.


[ Odpovědět ]
Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 12:19:39
 
já tam sice žádné urážky nevidím, ale možná jste se tam někde poznal :o) Autor to podle mého trefil naprosto přesně a velmi trefně popsal profil trollujícího androiďáka a to slušně bez expresivních nadávek. A je to o to cennější, že sám je androiďák. :o)


[ Odpovědět ]
Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 12:38:48
 
Možná Vám obraty "Militantní androiďáci vyšilují" "Takže kdo je tady ovce?" "sociální mindrák" a "cenový mindrák" přijdou v pořádku. Mě připomínají spíš perly z anonymní diskuze. Přesně to co bych čekal od takového "profilu trolujícího čehokoliv".
Pokud chtěl autor poukázat na úroveň internetových diskuzí, proč to maskoval do článku o SW podpoře?
Mimochodem, ano, používám Android. Ne nejsem s ním úplně spokojen. Ale nic lepšího se stylusem (řada Galaxy Note) jsem pro sebe nenašel.


[ Odpovědět ]
Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 13:18:49
 
pokud se s těmi výrazy sám neidentifikujete, tak by Vás neměly ani urážet a pokud sám sebe považujete za vyšilujícího militantního androiďáka, pak není co řešit :-)) Já mám služební Android a soukromý iPhone, takže stojím vlastně na obou stranách i když toho androida aby čert spral! :-))) Pavel


[ Odpovědět ]
Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 13:29:08
 
To není o SW podpoře, to je celkovém přístupu! Podporovat 4 roky starý model iPhone a nevykašlat se na to, to je jiná káva než to, co předvádí jiní. Já si koupil HTC Sensation a zůstal na verzi 2.3.3 protože více se mi HTC nenamáhalo nabídnout, pak téměř totéž u Samsungu Ace a jedné čísnké plečky, jejíž jmséno je mi odporné už i vyslovit. Teˇ%d mám tedy Sony Z3 compact, ale silně uvažuji o změně platformy


[ Odpovědět ]
Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 12:30:45
 
první trefená se ozvala :-))) A samozřejmě že MÁ SMYSL srovnávat! Vždyť o to přece jde. V každé diskuzi o Apple se vyrojíte a srovnáváte a nejde srovnávat jen to, co vám vyhovuje. Ta roztříštěnost, nekompatibilita a nepodpora, neaktuzalizovatelnost výrobcem, to jsou vlastnosti vytesané do DNA androidu. A tak nějak na tom nevidím žádná pozitiva. Dobrý článek!


[ Odpovědět ]
Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 12:54:58
 
"v každé diskuzi o Apple se vyrojíte a srovnáváte" - hezký prinip kolektivní viny. Nějaký pit***, co nemá rád Apple Vás v minulosti urazil, tak proto urážíte všechny, kdo si koupí cokoliv jiného než Apple.
Máte právdu, nekompatibilita, nepodpořa a neaktualizovatelnost jsou nevýhody, ale to je snad každému jasné. A je to důsledek přístupu, kdy Android HW dělá jakákoliv garážovka bez kontroly autora OS. To není o "fantastické starosti", to bylo dáno tím, jak je systém distribuován. A to se nedá změnit bez způsobu distribuce a licenční politiky. A to je přesně to, co mi v odborném článku chybí. Místo toho je tam spousta emocionálně zabarvených výrazů.


[ Odpovědět ]
Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 13:15:27
 
To je o fantastické starosti! Stačí se podívat, jak se stará Google o své Nexusy staršího data. Čínskou garážovku lze pochopit, Google nikoli.


[ Odpovědět ]
Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 04.05. 2015 - 21:35:09
 
Dávám Vám za pravdu. Horovat tímto stylem proti jakési jednostranné zaslepenosti je smutnou ukázkou toho, kam se kdysi výborný informační server z oblasti mobilit dostal.
Nevím proč to autor(ři) dělají, možná mají potřebu nějaké osvěty neosvícených.
Kejhat tady o potrefených husách je mimo. Články, které adorují či deklasují lidi podle toho jaký mají mobil jsou ubohost, i když si tam dvacetkrát napíší, že to vlastně nedělají a že o to nejde.


[ Odpovědět ]
Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 09.06. 2015 - 05:44:48
 
problém je, že na hw unifikovanost to nemá žádnou souvislost, protože primární aktualizační podporu má poskytovat výrobce HW a ten na to vesměs sere (vyjímka sony). A jelikož je roztříštěnost vlastností platformy Android, tak je mizerný support rovněž vlastností platformy Android.


[ Odpovědět ]

Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 12:33:40
Mi se líbil tenhle článek s infografikou v které je vidět rozdílné preference. Z toho pak plyne logicky i to ostatní..

http://www.palmserver.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=13401


[ Odpovědět ]

Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 15:45:21
Ježiš to je blábol. Ve výsledku jsem se dozvěděli, že autor má android a touží po Applu, ale asi na něj nemá. Kdyby si majitel koupil kvalitní android za pořádné peníze a ne nějaké sračky, tak bude rozhodně spokojenější než stále o třetinu dražším iphonem.


[ Odpovědět ]
Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 20:10:01
 
SGS6 je o 1/3 levnější než iPhone 6? To je novinka! A neschopnost Google postavit platformu tak, aby uživatelé mobilů za 15K mohli do měsíce dostat ofic. upgrade je taky pravda! Já mám taky android, ale volové jako ty, o kterých je ostatně celý tento článek, nám normálním dělají ostudu! Dík že ses ozval! :o/


[ Odpovědět ]
Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 20:20:27
 
Zvláštní, co ses "dozvěděli" a ještě zvláštnější je tvoje svatá víra o spokojenosti, kterou jen tak mimochodem s tebou nesdílí všichni ti, kteří přecházejí na iPhone nebo WinPhone, ti kteří by rádi přešli, ale nemají na to a také ti, kteří sice zatím nepřešli, ale jsou na Google a výrobce Androidů pekelně nasraní právě za věci, které v článku byly zmíněny, ale které ses ty "nedozvěděli". Mám už 6. Android a nemůžu říct, že bych byl spokojený. Bohužel kvůli práci nemůžu mít jiný OS, ale jsem si 200% jist, že s iPhone bych byl rozhodně spokojenější!! Má ho žena, mají ho kamarádi a zkušenosti s ním jsou na podstatně vyšším levelu než můj firemní SGS5!


[ Odpovědět ]
Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 20:28:26
 
Běž se bodnout fanatiku! Autor má pravdu! Za svůj mobil jsem dal témř 16K před rokem a půl. Aktualizace na Lollipop beznadějně v nbedohlednu, výrobce na to sere, gůgl na to sere a když na GP narazím na sw nekompatibilitu, tak mám náběh na infarkt. Prý vlajková loď! To nezmiňuju věčné lagy, sekání systému, neschopnost něco stáhnout, potíže s netem a resety 3x týdně. Už tam pomalu není co odinstalovat! Tedy bylo by, ale nejde to, protože výrobce zasral polovinu paměti hovadinama! Aktualizavaná appky jsou zaručeně horší než původní verze atd atd. Na celý zapráskaný android se můžu víš co!


[ Odpovědět ]

Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 23:55:08
Uniká mi nějaký smysluplný závěr - o čem jste vlastně psal?

O " fantastiské starosti Applu o zákazníky "? ( co znamená slovo " fantastiské "? )

Nic konkrétního jsem z Vašeho článku nevypozoroval.
Spíš to na mne působí jako jakási snaha vysvětlovat chudákům " androiďákům ", jaké jsou " ovce ", že naprosto známé a jasné pravdy nedokážou rozlišit, pochopit a konečně uznat.....
Vždyť přece ( téměř ) všichni ví, že Apple je prostě nejlepší.

Co z hoho všeho plyne? ( Přeložím pro ostatní tuto Vaši větu: Co z toho všeho plyne? )

Myslím, že vůbec nic podstatného a domnívám se ( jenom můj pocit z přečteného!! ), že přínos Vašeho článku, k tomu, aby někdo byl informován o té " fantastiské starosti Applu o zákazníky ", je minimální....

Ano, jsem androidí " ovce ", používám tento systém už několik let, nikdy jsem s ním neměl nejmenší problém, pokud objevím šikovnou aplikaci, nemám problém si ji zaplatit ( k

Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]
Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 01.05. 2015 - 09:31:07
 
Každý najde, co hledá. Autor má pravdu, že Apple se stará o věci, na které androidí konkurence z vysoka sere a kromě toho se stará o pohodlí zákazníka/uživatele tak, jak to neumí nikdo na světě. Když jsem koupil svého prvního Maca, resp. hned 2 - domácí síť. Tak jsem rozbalil, spojil kabelem, zapnul a mohl začít pracovat! Hned! Bez 8mihodinových instalací a jiných. Když jsem koupil prvního iphona, uměly plasťáky od gůglu, htc a dalších vzdáleně podobné věci až po 3 letech. Typický androjďák je buď kutil, který k smrti rád něco nastavuje, optimalizuje, aktualizuje a ladí nebo hlupák jako ty, který si vážně myslí, že nějaký středně vybavený androidí šit je srovnatelný se starým iPhone 3 nebo 4. Ne není! Můj iPhone 6 stál 20cku a srovnávat ho s plasťákem za 5.000 (viz 3x dražší) může jen naprostý hlupák se směšnými názory! A koneckonců o takových i ten článek je, takže ses ozval jako správně potrefená husička :o)))


[ Odpovědět ]
Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 01.05. 2015 - 22:10:40
 
Drahý příteli, označuješ mne za hlupáka, ok....
Takže srovnával jsem s o řadu vyšším iPhonem ( tedy 5! ) a to na základě vyzkoušení tohoto přístroje po delší dobu - zapůjčil jsem si ho. A ok, líbil se mi, je bezvadně zpracovaný, skvěle funguje, je spolehlivý, nic proti tomu - jen prostě tvrdím, že stejně tak mi vyhovuje můj android za třetinovou cenu..... Jak víš, že vlastním " nějaký " androidí šit, nevím, jsi zřejmě opravdový znalec, který za šit považuje jakýkoliv android.... Pokud jde o iPhone 6 - skutečně pořídíš srovnatelný android za třetinovou cenu, zkus zapátrat ( a vůbec to nebude " plasťák ", tak jako není ani ten můj ). Pokud jsem pro tebe hlupák se směšnými názory - ok, tvé jsou zase úsměvné pro mne....
Díky...
Potrefená husička Rund, Blovice


[ Odpovědět ]

Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 01.05. 2015 - 08:18:07
a)evidentně PR článek, jinak hodně povedený, ale bohužel smrdí to z něj na z sto honů
b) a nebo se snaží místní skomírající web zvýšit sledovanost trollýmy články(už poněkolikáté) s tím, že se tady rozvine bůhvíjaká diskuze (já si už konečně po tomto článku mažu z oblíbených, takže sbohem)
Na začátek řeknu, že jsem vlastníkem HTC M7 (před tím HTC desire HD) a vlastním i ipad. Je mi čtyřicet.
1)Většinu lidí , které znám vůbec nezajímá jestli mají aktualizaci a zda mají telefon vůbec aktualizovaný-upřímně řečeno žádnou z aktualizací ani normální dospělý člověk nemůže snad ani považovat za životně důležitou (kromě oprav chyb samozřejmě). Většinou se ve výsledku jedná pouze o kosmetické vylepšení a pro běžného uživatele nemá význam. Takže koho to zajímá a má z toho mindrák, ať ho má, ale běžnému uživateli je to úplně jedno.
2)sociální aspekt? Ve většinu případů je nyní vidět iphon v rukách puberťáků, kteří ho asi nutně musí mít. Je to pro ně něco, jako kouřen

Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]
Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 01.05. 2015 - 09:18:24
 
Tolik slov bez smysluplného obsahu! Ale je fajn, že sis to nějak pro sebe zdůvodnil :o))) Ten článek by mohl být úvodním do celého seriálu článků o podivných tvorech - androiďácích. Kapitolka pro tebe by se tam měla najít! :o)) Budeš nám tady chybět :o)))))


[ Odpovědět ]
Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 01.05. 2015 - 09:36:24
 
Vy androiďáci jste vážně ovce! Tolik stádních fanatiků aby člověk pohledal. Teď tady máme bankovního experta s HTC M7, v jehož okolí se nenacházejí iPhony a jeho HTC M7 (plastová karikatura mobilu od krachující thajwanské firmy) je pro něj modla, která má vše co iPhone 6, 7, 8 a dokonce i 9! Ty už to nehul! :-)))


[ Odpovědět ]
Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 01.05. 2015 - 17:36:34
 
Hoši, hoši.
Jenom kecy a žádné argumenty. Mimochodem HTC one M7 není plastové, ale to ty určitě víš, určitě si ho porovnával s těma všema Iphonama, co umíš tak hezky vyjmenovat? A HTC už krachuje podle všech několik let, ale přesto tato krachující společnost dokáže vyrobit kvalitnější výrobek než společnost, které to tak hezky jde v prodejích. Když už, tak minimálně konstrukčně se není o čem bavit. Ale to nemůžete vědět, když jste ho nikdy neviděli.


[ Odpovědět ]
Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 04.05. 2015 - 08:38:40
 
nebudu se do tebe navážet, protože to je 1) zbytečné a 2) tvou víru to stejně nezmění, ale patřím k těm fandům androidu, které naprosto vytáčí, že nemají aktualizace jako iphoňáci a víš proč? Protože díky tomu se po roce nedostanu k NOVÝM APLIKACÍM!!!!!! Jestli to nevadí tobě a tvým údajným známým, tak jste asi taková barvitá partička, které když na to přijde stačí SMSKY a volání. Teď se HTC nechal slyšet, že na HTC mini 2 neráčí dodat lolipop, a to je model rok starý, který se prodával za 9000!!!!


[ Odpovědět ]

Re: Fantastická starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Neděle, 03.05. 2015 - 12:42:19
A TED BYCHOM SE MOHLI POPRAT O TO, ZDA JE LEPSI ZEHLUCKA OD PHILIPSE NEBO PANASONICU. MUJ TY BOZE, NENI TO JEDNO OD KOHO MAM LEDNICKU, ZEHLICKU NEBO MOBIL? KAZDY MA RAD NECO JINÉHO.


[ Odpovědět ]
Re: Fantastická starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 04.05. 2015 - 04:23:46
 
ale o tom přece článek není! Jen reaguje na hysterii odpůrců apple na diskuzích. Alespoň tak jsem ho pochopil já. Ač androiďák, nikdy jsem nenapsal nic proti jabkům a tudíž to není o mě. Pokud někdo má naléhavou potřebu sdělit národu, že ivovce koupí i lejno, pokud je na něm to správne logo, pak je to celé o něm a ne o androidu obecně :o)))


[ Odpovědět ]

Re: Fantastická starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 09.07. 2015 - 16:08:59
V dnesnim clanku o 50%-nim podilu Apple v USA byl odkaz na tento clanek, tak se podelim se zpozdenim o moji nedavnou zkusenost.
Sam jsem si poridil prvni iPad par mesicu pote co prisel na trh. Po prvotnim nadseni mi zacaly vadit dve veci:
- Pomale nacitani webovych stranek v libovolnem prohlizeci, zvlaste kdyz mel clovek otevreno vice zalozek. Pri scrollovani po strance dolu se cast stranky co byla mimo obraz vymazala z pameti a musela se nacitat znovu. Toto se Applu nepovedlo.
- Nutnost pouziti PC s iTunes pokud jsem chtel dostat jakykoukoliv MP3 do tabletu. Castecne i kvuli tomu jsem to absolvoval jen nekolikrat do roka a znamenalo to pro mne opakovane slozite hledani toho jak se to vlastne dela. Uplne neprehledna zalezitost.
iPad1 skoncil na iOS5, donedavna ho pouzival na hrani nas prcek, ale v posledni dobe uz skoro kazda aplikace ve storu pozaduje iOS6 takze konec. I kdyz je toto omezeni podle mne ve spouste pripadu jen umele vynucene.
Ca. rok p

Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]
Vzhled vytvořil Webdesign Dra-Go Copyright Œ 2007-2008. Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.32 sekund