Produkt dne

Anketa

Jaký tablet si vyberete?

iPAD od Apple
Android od ACERu
Android od Samsungu
Android od ASUSu
Android od jiného výrobce
Windows 8 od Microsoftu
Tablet považuji za zbytečnost



Výsledky
Další ankety

Účastníků: 6171
Komentářů: 1089

Doporučujeme

Pořiďte kvalitní repasované PC a šetřete chytře.

O nás

Informace o Palmserver.CZ a kontakty na vydavatele jsou zde. Neposkytujeme rady ohledně software ani hardware! Není to v našich silách. Prosíme, abyste kontaktní informace nezneužívali pro výše uvedené účely.
Komentář

''Kinect je mrtev'', nese se komunitami hráčů
Od: Robert Skvaril - Pátek, 27.10. 2017 - 22:33:57

Známý snímač pohybu, který kdysi vytrhl hráče z gaučů se odebírá do věčných lovišť.




Jistě si pamatujete na dobu, kdy nabýval boj mezi Microsoftem a Sony na poli herních konzolí největší intenzity. Přesněji to bylo v době, kdy Microsoft přišel na trh s Xboxem 360, v roce 2005. Rok poté přišlo Sony s novým PlayStationem 3.
V té době se jednalo o největší konkurenty a tak se předháněli a každý se snažil hráčům předhodit nějaký ten bonus, který konkurence nenabízela. Microsoft přišel se zařízením, které známe pod jménem Kinect.

Navzdory tomu, že byl Xbox 360 uveden již v roce 2005 přišel Kinect až o pět let později, v listopadu roku 2010. Přiznejme si, v té době se jednalo o revoluci. Hráči seděli u monitoru, klikali do klávesnice a jezdili myší, jiní zase svírali ve svých rukou gamepady a joysticky. Najednou však přišlo zařízení, které jim umožnilo ovládat dění na obrazovce pomocí pohybu.

První verze Kinectu určená pro Xbox 360 fungovala na principu infrakamery. V případě novější verze Kinectu, která mimochodem fungovala i pod novější konzolí Xbox One se Microsoft rozhodl pro vlastní technologii fungující na principu time-of-flight.
Kromě konzolí se Kinect dostal i na operační systém Windows, a to v roce 2012.
Za dobu existence Kinectu pro něj byla vytvořena spousta herních titulů, zdaleka nejvíce se jednalo o hry sportovní.

Ať už se Kinect mohl zdát jakkoliv přelomový, Microsoft se rozhodl, že jeho vývoj ukončí. U verze pro Xbox 360 k tomu došlo již v roce 2016, Xbox One se dočkal před dvěma dny, 25. listopadu 2017.
Tento krok Microsoftu však není nijak překvapivý. Kinect sice způsobil v hráčské komunitě poprask, avšak po nějaké době bublina splaskla a hráči začali ztrácet zájem. Ruku v ruce se ztrátou zájmu u hráčů jde i ztráta zájmu výrobců. Není totiž důvod vydávat hry uzpůsobené pro zařízení, které téměř nikdo nepoužívá.

A tak skončilo jedno z mnoha dalších zařízení, které měly potenciál způsobit revoluci.



Zdroje:



Vaše jméno: Anonym [ Registrovat ]

Předmět:


Komentář:

Povolené HTML značky:
<b> <i> <strike> <div> <u> <a> <em> <br> <strong> <blockquote> <tt> <li> <ol> <ul>

Do tohoto pole vložte bezpečnostní kód:  Bezpečnostní kód

Vzhled vytvořil Webdesign Dra-Go Copyright Œ 2007-2008. Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.25 sekund