Palmserver.cz

Google zavádí lokální AdWords reklamy do Google map
Publikováno: Pátek, 09.08. 2013 - 06:00:00
Téma: Krátké zprávy


Google AdWords je poměrně známý reklamní systém, který se nejvíce využívá přímo ve vyhledávači Google. Nyní přibyla tato možnost i na Google mapách pro iOS a Androidu

Lokálně relevantní reklama na mobilních Google Maps se mohou zobrazí v dolní části obrazovky poté, co uživatel provádí vyhledávání, resp. napíše do vyhledávacího pole slovo, které nějak souvisí s firmou, propagovaným produktem nebo službou. Na displeji se objeví název, text reklamy a odkaz na vyhledání trasy a spočtení času dojezdu...

Po dalším rozkliknutí reklamy se objeví rozšířené informace s možností volby přímého volání, zařazení k oblíbeným a sdílení.

Tak to bude vypadat na tabletech...

Z hlediska Google AdWords je celá záležitost součástí běžného účtu...

Zdroj zprávy je zde. Podrobnosti pro zadavatele reklamy jsou pak tady.

Pro Google to je samozřejmě další velký byznys, protože zájem firem v mapách bude asi značný, i když spíše ve vybraných segmentech (stravování, zábava, služby, místní obchody atd. Nicméně, ani pro běžného uživatele to není špatná věc a rozhodně se nedá srovnat s otravnými bannery, které na nás číhají všude na Internetu. Reklama se zobrazí jen tehdy, když uživatel sám aktivně něco na mapě vyhledává a nová služba od Google mu prioritně nabídne jedno z dostupných řešení jeho požadavků. Je to stejné jako u běžného vyhledávání v browseru.

Aby toho nebylo málo, tak Google aktualizoval svoji aplikaci Moje trasy...

Aplikace nyní nabízí lepší přesnost a úsporu energie baterie, automaticky se detekuje chůze, jízda na kole a jízda autem, má nové statistiky, nové zobrazení na šířku, výběr z více tras a sloučení tras a jejich přehrání v Google Earth.







Tento článek si můžete přečíst na webu Palmserver.cz
https://palmserver.cz

Tento článek najdete na adrese:
https://palmserver.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=12229