Palmserver.cz

Většina Čechů při obědě pracuje s mobilem
Publikováno: Středa, 14.05. 2014 - 13:00:00
Téma: PR články


Z čerstvého průzkumu rezervačního systému Restu.cz mezi restauračními hosty vyplývá, že svůj mobilní telefon používá během oběda 72 % Čechů. Lidé během oběda nejčastěji volají a vyřizují sms či e-maily. Průzkum dále ukázal, že mobil slouží během oběda především k vyřizování pracovních záležitostí.

Výsledky aktuálního průzkumu ukazují, že se lidé místo odreagování a vychutnání dobrého jídla během pauzy na oběd stále častěji nechávají skrze svůj telefon dohánět pracovními povinnostmi. „Slovo ‘pauza‘ není v označení času vyhrazeného během pracovního dne pro oběd náhodou. Člověk by si měl tuto dobu umět vyhradit k odpočinku a dobití energie. Ideální je se o práci během oběda ani nebavit a plně se soustředit na jídlo,“ říká Pavel Suchánek z rezervačního systému Restu.cz, který spolupracuje s více než 2 tisíci restauracemi po celé České republice.

Výsledky průzkumu ukázaly, že mobilní telefon nepoužívá během oběda pouze 28 % dotázaných hostů. Těm, pro které není mobilní telefon ani během oběda tabu, slouží ve většině případů k vyřizování pracovních záležitostí. Výhradně práci jich řeší přes mobil během oběda 42 %. Soukromé záležitosti jich zařizuje skrze telefon během oběda 33 %. Zbylých 22 % dotázaných nemá problém obstarávat si během oběda pracovní i soukromé povinnosti.

Člověka, který používá během oběda svůj telefon, budete mít podle průzkumu rezervačního systému Restu.cz největší šanci vidět se sluchátkem u ucha. Volání je nejčastějším způsobem využívání telefonu během oběda pro téměř čtvrtinu lidí. Kvůli vyřizování e-mailů a sms zpráv využívá svůj mobilní telefon během oběda 22 %. Každému desátému pak slouží telefon během oběda ke sledování zpravodajství. Sociální sítě jsou pak hlavním důvodem zaměstnávat svůj telefon i během oběda pro 8 % dotázaných jedinců. S nejmenší pravděpodobností se může stát i to, že přichytíte někoho během oběda při hraní mobilních her. Hry jsou hlavní příčinou používání telefonu během oběda pouze pro 1 % lidí.

O Restu.cz:
Rezervační systém Restu.cz (dříve Alakarte.cz) založil před čtyřmi roky Pavel Suchánek, nyní systém spravuje rezervace více než dvou tisíc českých restaurací. Vedle možnosti rezervace systém publikuje aktuální menu a sdílí hodnocení restaurací od hostů, kteří restauraci navštívili. V minulých měsících do Restu.cz vstoupila jablonecká investiční skupina Miton, která stojí za úspěchem značek Heureka.cz, Slevomat.cz, Hotel.cz, Spa.cz nebo Stahuj.cz.





Tento článek si můžete přečíst na webu Palmserver.cz
https://palmserver.cz

Tento článek najdete na adrese:
https://palmserver.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=13369