Zajišťujeme na míru kurzy a školení kybernetické bezpečnosti a informační bezpečnosti a to jak pro běžné uživatele, tak i pro IT odborníky a manažery.
Přesuňte starost o všechno IT na cloud pro podnikání od české společnosti Algotech s non-stop zákaznickou podporou.
Výsledky prodejů značek za 1. Q. 2011Sponzorované odkazy: Společnost IDC (International Data Corporation ) spočítala, že za za první kvartál tohoto roku se prodalo o 79,7% komunikátorů více, než za stejné období minulého roku! Následující tabulka by měla ukázat, jak si v takovém porovnání vedli jednotliví producenti. IDC a konec konců i mnoho dalších při tom používá, podle našeho soudu, nasprávný výraz "smartphone", který původně byl určen pouze pro mobilní přístroje s nedotykovým displejem, ale časem se ujal pro celou kategorii. Bohužel i zlozvyk je zvyk, takže "smartphone" je dnes všechno, co má nějaký více používaný, resp. známější operační systém. To dovoluje mnohým agenturám vesele míchat hrušky z jablkama a manipulovat s daty. Ale vraťme se k podílům jednotlichých značek. Všimněte si raketového vzestupu Samsungu a s odstupem i HTC, ale i stále vedoucí Nokie (viz jabka a hrušky). Nicméně, zajímavý růst zaznamenali i ti neznámí "Others", kteří si oproti loňskému roku polepšili o 146% a kteří prodali podobný počet přístrojů jako vedoucí NOKIA! Celkově se ovšem prodalo za první 3 měsíce roku 2011 neuvěřitelných 99,6 milionů "smartphone"... Sponzorované odkazy: Copyright © Palmserver.cz Všechna práva vyhrazena.
Publikováno: 09.05, 2011 Autor: Josef Tkáč Téma: Krátké zprávy
|
Související odkazy· Další články od autora Josef Tkáč Nejčtenější článek na téma Krátké zprávy: Nálepky na baterii pro bezdrátové nabíjení mobilů Hodnocení článkuÚčastníků: 0 Možnosti |
"Výsledky prodejů značek za 1. Q. 2011" | Přihlásit/Registrovat | 0 komentářů |
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah. |