Zajišťujeme na míru kurzy a školení kybernetické bezpečnosti a informační bezpečnosti a to jak pro běžné uživatele, tak i pro IT odborníky a manažery.
Přesuňte starost o všechno IT na cloud pro podnikání od české společnosti Algotech s non-stop zákaznickou podporou.
T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu!Sponzorované odkazy: ![]() ![]() ![]() ![]() Sponzorované odkazy: Copyright © Palmserver.cz Všechna práva vyhrazena.
Publikováno: 31.05, 2011 Autor: Josef Tkáč Téma: Názory a polemiky
|
Související odkazy· Další články od autora Josef Tkáč Nejčtenější článek na téma Názory a polemiky: První finská Jolla s Sailfish OS se moc nepovedla Hodnocení článkuÚčastníků: 1 ![]() Možnosti |
"T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu!" | Přihlásit/Registrovat | 20 komentářů | Vyhledávání v diskusi |
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah. |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Úterý, 31.05. 2011 - 14:11:01 |
Take jsem byl zdesen stejne jako autor. Osobne uz jen cekam, kdy to same udelaji i ostatni operatori. |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Úterý, 31.05. 2011 - 15:06:35 | |
Podle mě to souvisí s novým vedením T-Mobile. Časově to sedí. Nové koště! S TM jsem byl spokojen, ale teď taky zvažuji, že se dám jinam. Zítra jdu k O2 se informovat a kromě cen bude tohle jedna z otázek, kterou na ně budu mít. Jinak dobře napsaný článek. Evidentně vytočený pisatel,a le ještě v mezích slušnosti, za to s notnou dávkou ironie a sarkazmu. takových článků více! Jen se nenechat uplatit reklamou. |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Středa, 01.06. 2011 - 09:16:38 | |
Podobně, ale zvažuji Vodafone. 3G už mají taky tak proč ne. |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Čtvrtek, 02.06. 2011 - 07:59:32 | |
MobilEasy pouzivame cela rodina. Stejne tak znam haldu lidi, kteri si ted t-mobile stezuji. TM ma samozrejme tak hezky napsanou smlouvu, ze se po 2 letech automaticky prodluzuje o dalsi rok atd. Takze rychly odchod neni jednoduchy a TM to vi. Ja si uzpusobil gmail na Androidu a na t-mobile kaslu. Data jedu pres vodafone. |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Sobota, 17.03. 2018 - 05:22:24 | |
Longchamp [www.longchampcom.us.com] Under Armour [www.underarmour-outlet.us] Ralph Lauren Outlet [www.ralphlaurenoutlet-store.us.com] Nike Cortez Classic [www.nike-cortez.org] Michael Kors Outlet Online [www.michaelkorsoutletonline-official.us.com] Ralph Lauren Přečíst zbytek komentáře... |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Čtvrtek, 05.04. 2018 - 00:46:07 | |
NMD [www.nmd.us.com] Michael Kors Canada [www.michaelkorscanada-outlet.ca] Christian Louboutin [www.christianlouboutininc.us.com] Michael Kors [www.michaelkors-ca.ca] Pandora Charms [www.pandorascharms.us.com] Adidas Outlet [www.adidas-outlets.us.com] Přečíst zbytek komentáře... |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Úterý, 31.05. 2011 - 14:50:15 |
Podle dopisu, který jsem dostal od TMO by měli stahovat POP3 účty 4x za hodinu (psal jsem jim, že postman zřejmě nefunguje na žádné mé schránce, ale pak jsem zjistil, že sice funguje, ale ne okamžitě, jak jsem byl zvyklý z MobileBoxu). To by bylo krásné, ale zatím je typický čas mezi doručením mailu do schránky a doručením SMS > 30 minut!! Zatím jsem dostal DVĚ SMS v čase pod 20 minut. Dneska jsem jim to psal, jsem zvědav, jak to budou okecávat. Jinak mezi 26.5. a 30.6. fakt nejsou 4 dny. Co se týče zneužitelnosti hesel: Pro tento případ jsem si holt založil novou schránku na gmail a na ni přesměroval poštu, která zatím chodila do MobileBoxu. Maily v této schránce průběžně mažu. Jinak souhlas se článkem - zrušit to, co perfektně funguje a nahradit to něčím, co funguje přinejmenším sporně (o dopadu na providery těch schránek, ze kterých se tahají data nemluvě), je prostě prasárna :( A je to škoda, protože jsem jinak s TMO spokojen - jsem u nich od roku 1998... |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Úterý, 31.05. 2011 - 15:12:41 | |
Ten čas se dá otestovat, že poslat si e-mail a čekat SMSku. 30 minut to je tragédie, ale ani 15 není o moc lepší (4x za hodinu). Chce to najít službu, která má exchange a je klid. Tomu, že se jim nechce živit vlastní schránky věřím taky více než hlopé větě, která nevíc nedává smysl - o něco není zájem, tak vymyslím, něco mnohem néně použitelného a nahradím tím to první? Dělají z nás pitomce? |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Středa, 01.06. 2011 - 08:59:29 | |
:) No však přesně tak jsem to testoval. Do Subject jsem si napsal čas, abych to pak v SMS dobře viděl... Pod půl hodiny se vejde jen zcela výjimečně :-( Takže o 4x za hodinu si mohu nechat leda zdát (a i těch 15 minut by bylo hodně...) |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Středa, 01.06. 2011 - 09:15:36 | |
Děsné! Přesně jak píše autor článku! Nedrbat do něčeho co funguje! U nás v práci když přišlo nové vedení a začalo drbat do fungujících věcí, vždycky jen nadělalo další problémy firmě a po roce bylo odejíto. Budu zvažovat odchod k O2. Už jsem taky zaplatil těch 150 Kč za pozdní platbu. Úplně zbytečná buzerace, protože jako paušál stejně zaplatit musím, aby mě neodpojili. Tahle novinka zbytečně buzeruje zákazníky, kteří jim pravidelně platí, ale když se dostanou do problémů (nám třeba zpozdila firma výplaty) , tak mu po novém začnou skákat po hlavě a strhávat 150 Kč! 10 let to šlo bez toho a najednou bič na zákazníky a stupidní výmysly s rušením dobře fungujících služeb! A´t se jsou bodnout! |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Úterý, 31.05. 2011 - 15:33:47 |
Souhlas se článkem. Postup TMO je nepochopitelný! |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Středa, 01.06. 2011 - 01:50:57 | |
kdyz pominu uvedenou vec ( zruseni teto sluzby) , jeste jedna komicka vec se zasilanim vyhruzne sms. pokud mate od tmobile adsl , tak to vam funguje ( je evidovano) pod nejakym telefonim cislem no a na tohle cislo posilaj sms. takze vam klidne poslou sms na cislo adsl linky . teda zajimalo by me, jak predpokladaj, ze to dojde ??? |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Středa, 01.06. 2011 - 08:28:25 | |
Jenom chci upozornit,že TMobile změnil server příchozí pošty z POP3 na IMAP4. Takto se mi to automaticky překonfigurovalo ( cca před týdnem) v nastavení emailového účtu v PDA ..... takže nyní tam mám imap.t-email.cz a typ účtu IMAP4..... Přes POP3 to již nefunguje. |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Středa, 01.06. 2011 - 08:41:55 | |
panebože! Furt něco! |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Středa, 01.06. 2011 - 08:43:30 |
Tohle fakt průšvih! Ale jak to řešit? Buď přechod jinam nebo najít nějakou službu, která poskytuje Exchange server. Nevíte někdo o něčem takovém? |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Středa, 01.06. 2011 - 09:18:44 | |
S tím exchange to není špatný nápad! Ale nevím, jestli to někdo nabízí na hostingu nebo jako samostatnou službu pro freemaily. Jestli ano, bude to placené si myslím |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Čtvrtek, 02.06. 2011 - 08:54:54 | |
exchange je pro hotmail zadarmo |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Čtvrtek, 02.06. 2011 - 08:56:50 |
doufám že brzo naběhnou do ulit chlápci o TMO s anketama... |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Úterý, 28.06. 2011 - 20:26:06 | |
:) Naběhnou... Taky to mám už 13 let skoro a byla to skvělá služba, velká škoda! |
Re: T-Mobile naštval klienty - ruší oblíbenou službu! (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Úterý, 28.06. 2011 - 20:26:07 | |
:) Naběhnou... Taky to mám už 13 let skoro a byla to skvělá služba, velká škoda! |