Re: Appmethod - Vývoj pro více platforem mobilních i stolních zařízení (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 29.10. 2014 - 15:30:38
Jenom pro pořádek, když čtu materiály pozorně, dojdu k závěru, že:
- rozdíl mezi C# a C++ je málo podstatný a relativně malý
- cenová politika vždy odráží to, co je možné s produktem vytvořit a jaké možnosti vývojáři získávají
- Xamarin neposkytuje kompilované aplikace, používá běhová prostředí či virtuální stroj interpretující bytecode se všemi dopady na rychlost běhu, bezpečnost aplikací a dostupnost informací z čidel, atd.
- Appmethod provozuje strojový kód, který běží přímo na CPU a grafickém koprocesoru každého stroje, nepotřebuje žádné další softwarové vrstvy a "dosáhne" na všechna čidla zabudovaná v zařízení. Zkuste třeba udělat animaci v běhovém prostředí a porovnejte si ji s kompilovaným kódem.
- API Apple a Google je k dispozici naprosto stejně
- Appmethod má na rozdíl od Xamarinu JEDINÉ vývojové prostředí pro všechny platformy, navíc je možno volit ze dvou jazyků pro zápis kódu: sofistikovanější C++ nebo snadno zvládnutelný Object Pascal
Tak nevím, co je na Xamarinu "opravdu multiplatformního" a kde vlastně je jeho výhoda.