Re: Fantastiská starost Apple o zákazníky (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 30.04. 2015 - 23:55:08
Uniká mi nějaký smysluplný závěr - o čem jste vlastně psal?
O " fantastiské starosti Applu o zákazníky "? ( co znamená slovo " fantastiské "? )
Nic konkrétního jsem z Vašeho článku nevypozoroval.
Spíš to na mne působí jako jakási snaha vysvětlovat chudákům " androiďákům ", jaké jsou " ovce ", že naprosto známé a jasné pravdy nedokážou rozlišit, pochopit a konečně uznat.....
Vždyť přece ( téměř ) všichni ví, že Apple je prostě nejlepší.
Co z hoho všeho plyne? ( Přeložím pro ostatní tuto Vaši větu: Co z toho všeho plyne? )
Myslím, že vůbec nic podstatného a domnívám se ( jenom můj pocit z přečteného!! ), že přínos Vašeho článku, k tomu, aby někdo byl informován o té " fantastiské starosti Applu o zákazníky ", je minimální....
Ano, jsem androidí " ovce ", používám tento systém už několik let, nikdy jsem s ním neměl nejmenší problém, pokud objevím šikovnou aplikaci, nemám problém si ji zaplatit ( koupil jsem jich už poměrně hodně ).
Výkonem, vzhledem, kvalitou zpracování a spolehlivostí je můj současný android na úrovni výrobku Applu, který je 3x dražší - o čem lze za takové situace diskutovat?
Díky, Rund, Blovice