Mobilní aplikace Portmonka pro Android a iOS
Publikováno: Pondělí, 11.11. 2013 - 12:00:00 Téma: PR články
Praha, 11. listopadu - Společnost Retail Info dnes spustila inovovanou aplikaci Portmonka, která by měla
zákazníkům i obchodníkům usnadnit a zefektivnit využívání věrnostních programů. Virtuální Portmonka
umožňuje nahrát a následně spravovat data z věrnostních a zákaznických karet přímo v chytrém
mobilním telefonu.
První ryze česká zákaznická aplikace Portmonka je k dispozici pro mobilní telefony s operačními systémy Android a iOS. Aplikace je zdarma ke stažení na www.mojeportmonka.cz (naši recenzi první verze pro Android najdete zde.
Kromě pohodlné správy věrnostních karet nabízí Portmonka uživatelům také možnost stahovat výhodné slevové kupony. Exkluzivní kupony bude možné uplatnit jak v kamenných obchodech, tak v e-shopech. Zákazníci se mohou snadno v aplikaci registrovat do nových věrnostních programů. Díky Portmonce budou uživatelé moci jako první získavát infomace o výprodejích, speciálních kolekcích a novinkách.
Aktuálně jsou do Portmonky zapojeny více než dvě desítky partnerských značek a obchodů po celé České republice. Celkem jde o více než pět set poboček. Vybrané obchody, které s Portmonkou spolupracují, budou označeny viditelně vylepenými samolepkami a razítky „Portmonka akceptována“. Jsou to například sítě s outdoorovým vybavením Husky nebo Rock Point,
knihkupectví Kosmas, jednička na trhu s dárkovými předměty Albi, FAnn Parfumerie či autoservisy Auto Kelly. Řada dalších značek je s Portmonkou v jednání, některé z nich vlastní věrnostní program teprve chystají. Inovace mobilní aplikace Portmonka probíhala po dobu necelých tří měsíců, od srpna 2013. Aplikace nabízí jednoduchou přehlednou grafiku, která se inspirovala typickou podobou fortelných kožených portmonek. Po stažení aplikace provede uživatele všemi funkcemi jednoduchá nápověda.
Portmonka komunikuje se zákazníky a partnery na sociálních sítích Facebook a Twitter, pro informování o novinkách využívá i vlastní redakční blog.
Patrik Mališ, ředitel společnosti Retail Info, která aplikaci Portmonka provozuje, říká:
„Do půl roku chceme s Portmonkou dosáhnout sto tisíc stažení aplikace. Plánujeme širokou mediální podporu.“ Společnost Retail Info, součást mediálního domu MAFRA, není na trhu s mobilními aplikacemi žádným nováčkem. Mezi její produkty patří i úspěšná aplikace Nákupní seznam, která loni zvítězila v prestižní soutěži českých webových a mobilních prezentací WebTop100 v kategorii Inovace roku.
Další podrobnosti jsou tady.
|
|