Anketa

Jaký tablet si vyberete?

iPAD od Apple
Android od ACERu
Android od Samsungu
Android od ASUSu
Android od jiného výrobce
Windows 8 od Microsoftu
Tablet považuji za zbytečnost



Výsledky
Další ankety

Účastníků: 6632
Komentářů: 2041

Doporučujeme

Zajišťujeme na míru kurzy a školení kybernetické bezpečnosti a informační bezpečnosti a to jak pro běžné uživatele, tak i pro IT odborníky a manažery.

Přesuňte starost o všechno IT na cloud pro podnikání od české společnosti Algotech s non-stop zákaznickou podporou.

O nás

Informace o Palmserver.CZ a kontakty na vydavatele jsou zde. Neposkytujeme rady ohledně software ani hardware! Není to v našich silách. Prosíme, abyste kontaktní informace nezneužívali pro výše uvedené účely.

Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail

Sponzorované odkazy:


Tiskem proběhla zpráva o zatčení muže podezřelého z pedofilie. K zatčení přispěla společnost Google, která policii upozornila na pedofilní obsah fotografií v e-mailu muže.

Tato zpráva má dvě roviny, ale obě souvisí s morálkou a s hodnotovým systémem. Není pochyb o tom, že pedofilie je vážná a nebezpečná nemoc, před kterou se společnost musí účinně chránit. O tom asi nikdo nepovede diskuze. Nicméně fakt, že Google analyzuje fotografie, které procházejí přes Gmail je pro řadu lidí naprosto nestravitelná a pochopitelně vzbuzuje oprávněné obavy o soukromí. Google sice na svoji politiku v této oblasti veřejně upozorňuje, ale mnoho lidí o ni fakticky neví. Právně to má Google dobře ošetřeno a uživatel souhlasící s podmínkami služeb Google dává souhlas i k těmto praktikám. Před časem vzbudily rozruch informace, že Google analyzuje textový obsah (klíčivá slova) e-mailů, aby mohl lépe cílit reklamy a doporučení pro konkrétního uživatele, ale prohledávání fotografií posouvá, resp. zcela ruší jakékoli byťby jen zdání soukromí a uživatelé Google služeb by o tom měli být poctivě informováni. Spravedlivé je ovšem dodat, že Google v tom není sám. Před časem se stejně tak psalo o cloudových službách jiného dodavatele, které "explicitní materiály" rovnou mažou. Z logiky věci je tedy zřejmé, že prohlížení privátních fotografií je víceméně standardem v řadě různých freemailových a cloudových služeb.

Uživatel, kterému se toto nelíbí, má ovšem i alternativy. Může používat šifrování souborů, ukládání do zaheslovaných archivů, může používat různá šifrovaná úložiště, placené e-mailové služby nebo vlastní servery, NAS a tak podobně. V neposlední řadě se může vyhýbat službám, které nerespektují jeho soukromí nebo je používat cíleně pouze na nejnutnější funkce.

Z uvedené události si můžeme odnést dvě informace: 1) Na svobodě běhá o jednoho pedofila méně 2) Google nás bezostyšně šmíruje a my mu to dovolujeme. Pokud má ta první informace zdůvodnit tu druhou, tak je třeba se ptát, jestli je ta cena za ztrátu soukromí odpovídající. Bohužel se salámovou metodou, principem pomalu vařené žáby a nekonečným opakováním totalitní mantry "Kdo nic špatného nedělá, nemá se čeho bát" dostáváme do světa, kde je nepřítelem člověka připojeného k Internetu nejen kriminální hacker a producent malware nebo bezpečnostní služby jiných států, ale také poskytovatelé internetových služeb a státní instituce vlastního státu , které rámci páchání všeobecného dobra a iluze údajného zajišťování 100%ní bezpečnosti mají čím dál tím větší tendence sledovat preventivně každého občana 24 hodin denně. Kam to spěje, výborně popsal svého času již pan Orwell.

Zdroj zprávy je zde.

Články na podobné téma:

Sponzorované odkazy:




Publikováno: 05.08, 2014  Autor: Josef Tkáč   Téma: Krátké zprávy
 

Související odkazy

Hodnocení článku

Průměrné hodnocení: 0
Účastníků: 0

Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné

Možnosti

Související témata

Krátké zprávy

"Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail" | Přihlásit/Registrovat | 32 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 05.08. 2014 - 08:04:50
Na e-maily by se mělo vztahovat poštovní tajemství, jako na běžné dopisy. Tohle svinstvo si nedovolila ani STB! :-(


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 05.08. 2014 - 08:47:06
 
Pane anonyme, co to placate? Zejmena o STB !!! Nejhorsi jsou lide, kteri jako vy prezentuji nazory na zaklade neznalosti a nepodlozenych domnenek. Proboha overte si to co rikate, pred tim, nez zase neco na verejnosti takhle placnete.


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 05.08. 2014 - 09:08:50
 
Vím co říkám, protože na to mám osobní zkušenost z rodiny, když jeden náš příbuzný utekl za hranice a poslal domů dopis! STBáci si pro dopis sice přišli, ale neotevřeli nám ho někde sami na poště, což by bez problému mohli.


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 05.08. 2014 - 09:43:08
 
to je opravdu naivní představa a neznalost. Na internetu má každý nějakého strejdu, kamaráda kamaráda a jiné, co jsou odborníci a vše zažili. O poštu se STB "starala" na poště č. 025. To že vám dorazil zalepený neznamená, že nešel rozlepit a znovu zalepit abyste to nepoznali. Pokud jste zažil vojnu za minulého režimu, jistě se pamatujete jak se tehdejší obálky daly rozlepit díky páře a znovu zalepit díky škrobovému lepidlu. A pak existoval i tzv. "průsvit". Pod tímto termínem existovalo více způsobů, ale opravdu "obyčejné" prosvícení fungovalo asi nejlépe.
Zde si můžete udělat představu http://www.abscr.cz/data/pdf/sbornik/sbornik9-2011/kap12.pdf


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 05.08. 2014 - 09:54:47
 
Pánové u nás byli několikrát pro dopisy. Nikdy nešli dovnitř. Prohlédli si dopis, vrátili, slušně pozdravili a odešli. Proč by se namáhali, kdyby to mohli udělat než nám ty dopisy dali? Vy máte teorii, já mám osobní zážitek.


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 05.08. 2014 - 21:28:38
 
naivita. To že vám dopis prohlédli a vrátili nic neznamená. To spíš vy máte teorii, nebo lépe, naivní a romantickou představu jak to tehdy bylo. Naopak to mohlo být tak, že dopis byl klidně otevřený dříve. Jenže adresu může napsat kdokoliv. A tak se u vás pouze přesvědčili, že je to opravdu určené vám.
Nevíte jak to tehdy chodilo. A nevíte jak 025 fungovala


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 06.08. 2014 - 07:33:59
 
Nechce se mi s vámi hádat všeználku :-) Vy vidíte i za roh a slyšíte trávu růst a to je pak těžká diskuze. Já jsem tu dobu zažil jinak než Vy.


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 06.08. 2014 - 10:17:23
 
No, sice jste nyní překroutil vše co jsem řekl v nepravdu a na té nepravdě poukazujete že to je nesmysl. Ale budiž.
Možná jste tu dobu zažil jinak. Za minulého režimu byly defacto tři druhy lidí. Ti kteří drželi ústa a dělali jak jim bylo řečeno, pak ti kteří šli na ruku režimu a pak ti co vyloženě byli v opozici a dopláceli na to. První a druhá skupina se pak měla víceméně dobře a možná je opravdu nesledovali a jinak nekontrolovali. Možná


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 05.08. 2014 - 09:36:33
 
A já si myslím že nikoliv. Pokud tedy nebudeme diskutovat o něčem jako třeba "státní e-maily", kdy by měl každý od narození přidělenou určitou e-mailovou schránku.
Pokud jsem soukromník (rozumějte společnost která není vlastněná nějakým státem - např. ČP je vlastněná státem, seznam.cz není) a poskytuji nějakou službu, můžu si snad určit svoje vlastní podmínky té služby. A především pokud tu službu poskytuji zdarma, bez účtování nějakých částek BFU. Např. někdo poskytuje službu mytí oken a určí si, že nebude mít okna v mrakodrapech, protože jeho zaměstnanci jsou trpaslíci a bojí se výšek. A nebo jinak - sice návštěva u vás doma není služba, ale pro snadnější pochopení se to hodí. Já jsem u vás doma návštěvník a tak si vy dáváte svoje podmínky. Třeba že nesmím dovnitř v botech, že nesmím sr... ...kakat uprostřed místnosti a jiné. Pokud to nerespektuji, nepustíte mě k vám a nebo mě vykopnete.
Doby kdy nám někdo určoval jak máme určitou službu dělat, kolik si za to smíme účto

Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 05.08. 2014 - 09:51:31
 
1) není to zadarmo, je to za zobrazovaní placených reklam
2) osobně neznám nikoho, kdo by ty podmínky podrobně četl
3) nevěřím, že existuje skutečná osoba, která by vždy četla všechna podmínky internetových služeb a to se týká i sw. produktů. Není to v lidských silách
4) když se sejdou 2 právníci, každý z nich má hled několik vlastních odlišných výkladů.
5) to co jste předvedl je bohapustá demagogie a jen doufám, že to míníte ironicky
6) Za komoušů NEEXISTOVALO, aby k vám vtrhla policie bez řádného papírového povolení. To nebylo možné! Dnes co máme tu demogracii, tak to v rámci boje proti tzv. domácímu násilí jde naprosto běžně, o soukromých exekutorech ani nemluvě.


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 05.08. 2014 - 21:40:32
 
1) psal jsem bez účtování částek. Tím bylo myšleno, že vy jako uživatel neplatíte nějakou hotovost provozovateli. V tomto případě vy firmě google. To že MU vyděláváte je něco zcela jiného.
2) osobně neznáte. Jenže pokud někdo s něčím souhlasí, pak je to jeho boj. A jak jsem psal, google ve svých podmínkách i pamatuje na ty, kdo to nečetli a jen odsouhlasili. V extrémním případě je to z jejich strany napadnutelné. Nebudeme ale teď diskutovat, jaký by to mělo účinek
3) viz 2). Je to jako se smlouvami v bance, pojišťovně a kdekoliv jinde. Pokud jsou určité podmínky, byť jsou jakkoliv drakonické, pokud jednou podepíšu souhlas s těmi podmínkami, je to můj vlastní problém. Není možné shazovat vinu na jiné.
4) nemluvme ale o výkladu, ale třeba o konkrétních zákonech.
5) co konkrétně je demagogického?
6) ale existovalo. Koukám že dobu jste očividně nezažil. A nejlépe okolo třetí či čtvrté hodiny ráno. Nebo bylo řádné papírové povolení, ale např. z důvodu "ps

Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]

Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 05.08. 2014 - 12:13:35
Pokud to prohledává AUTOMAT a pokud hledá POUZE takovéto věci, tak je to asi OK.
Pokud se v tom může někdo hrabat ručně, tak je to PRŮSER. Nebezpečí nečíhá jen ve vládní mašinerii, ale PŘEDEVŠÍM v lidech co k tomu mají přístup. Každý je něčí známý a sebraná data budou dříve či později využita k obohacení jednoho či poškození jiného!

Ovšem fakt je, že i systém, který nic neprohledává má nějakého admina s právy...


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 05.08. 2014 - 12:46:54
 
každý automat někdo naprogramoval a někdo řídí a jistě je i mnoho těch, kteří se automatu mohou na něco zeptat. Takže nebrat. GM používám už dlouho, resp. od svého prvního androida před léty koupeného, ale o fotkách jsem nevěděl, takže budu mazat a převexluju poštu jinam. Sbohem google!


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 05.08. 2014 - 21:45:19
 
Otázka je, zda je lepší o něčem vědět a nebo zda o tom nevíte a děje se to jinde. Nedělám si iluzi, že provozovatelé s dostatečným výpočetním výkonem, kteří nabízí email tzv. zdarma procházejí poštu. A v případě GM či Hotmailu (MS) či Yahoo zcela předpokládám, že si mojí poštu čtou celou a třeba i obrázky a klidně OCR textu. Pokud bych cokoliv z toho nechtěl, přešel bych na jiné řešení. Klidně své vlastní. Jenže můžeme jít až ad absurdum - budu mít šifrované spojení - SSL (dosaďte cokoliv dle libosti) lze prolomit. Budu mít klíč a protistrana také - kdo mi zaručí že protistranu nezatkli a nesedí tam někdo cizí? TOR - co když lze prolomit? Atd. Pokud bych měl takto uvažovat, nesměl bych používat žádnou jinou komunikaci, než z ucha do ucha.


[ Odpovědět ]

Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Úterý, 05.08. 2014 - 22:51:37
Je vážně vtipné jak se Josef Tkáč bojí napsat na rovinu, který že "jiný dodavatel" to byl. Asi by mu přestal chodit žold z Microsoftu. Kopat do Googlu ano a kdykoliv, ale napsat popravdě, že Microsoft je již dávno známý svévolným nakládáním a zneužíváním dat svých zákazníků.


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 06.08. 2014 - 07:31:50
 
Tak to se musím JT zastat. Microsoft na rozdíl od Gůůlu neprohledává e-maily, nefízluje a nesere všude svoje reklamy. Gůůgl vydělává HLAVNĚ na reklamách!!! To je jeho hlavní job! Proto MUSÍ uživatele neustále šmírovat a lézt jim do soukromí! MS prodává OS a software a okrajově HW, ale rozhodně se chová mnohem slušněji! Když někomu Microsoft prodává MS Office nebo Exchange Server nepotřebuje vědět, jako barvu ponožek uživatel preferuje, kam chodí do hospody a kam chce jet na dovolenou!!!! Trochu soudnosti v tom Vašem fanatizmu by neškodilo!


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 06.08. 2014 - 08:17:39
 
přesně! Ale vysvětluj to zapálenému androiďákovi :-))


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 06.08. 2014 - 10:13:39
 
líbí se mi, jakmile někdo poukáže na nedostatek toho komu druhý fandí, je ihned ten první nařčen z fanatického či zapáleného fanouška toho opaku, který ten druhý nepoužívá.
Aneb když dojdou argumenty, tak je třeba se chovat jako děcko a nebo agresivně


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 06.08. 2014 - 10:11:47
 
Stejně jako nelze dokázat že MS neprohledává e-maily, tak nelze dokázat že je prohledává. A podle mě je naivní věřit, že to někdo kdo poskytuje email zdarma nedělá. Už to že to prolézá antispam filtr, který se tak učí je určitá forma čtení. A nevíte kdo k tomu má přístup.
Než došlo ke změně na outlook z hotmailu, často se zobrazovaly reklamy, které podivně často korespondovaly s tím, co bylo v některém z emailů. Např. když jsem v Praze navštívil thajskou restauraci (a v Thajsku jsem nikdy nebyl), napsal jsem se zmínkou o tom email a měl jsem další den reklamy na exotické restaurace. Je ale pravda, že nyní snad outlook reklamy vůbec nezobrazuje.
Zkuste si schválně přečíst toto http://www.slate.com/articles/technology/bitwise/2014/03/microsoft_reads_an_employee_s_hotmail_account_are_tech_companies_spying.html .


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 06.08. 2014 - 07:54:38
 
Jak konkrétně Microsoft zneužívá data svých zákazníků? Seznam nás se svou fantasií :o)))


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 06.08. 2014 - 08:02:50
 
Ten žold z microsoftu mě rozesmál. Myslím, že kdyby p. Tkáč vůbec nějaké peníze od MS dostával(a Bůh ví, že bych mu to od srdce přál), tak by minimálně design palmserveru vypadal úplně jinak. :o) To přesně odpovídá tomu, jak fanatici s Androidem hodnotí svět podle svých způsobů uvažování a jiným vkládají do hlav svoje špinavé myšlenky, obsese a fóbie. Vy jste regulérni sekta! :o)) Android + Linux = prokazatelné psychické problémy.


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Středa, 06.08. 2014 - 10:19:52
 
Gratuluji, právě jste se projevil jako ten, které kritizujete. Stejně fanaticky jako ti androiďáci.


Nádherně se projevila v diskuzi ta česká závist. Je jedno zda dostává p. Tkáč od MS peníze a nebo ne. A nebo od Googlu, KGB, od Strýčka Jedličky či Krtečka. I kdyby stokrát dostával, je to jeho věc a pokud mu to někdo závidí, měl by si to ventilovat jinde než zde.


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 07.08. 2014 - 12:38:25
 
Tady ale nešlo o závist. Předpokládal jsem, že p. Tkáč je inteligentní člověk a nešířil by propagandu(vyzdvihování negativ konkurence a zamlčování svých) MS zadarmo. Potom by totiž byl opravdu jen ubohý MS fan.
Já si prostě objektivní žurnalistiku představuji jinak... třeba že by poukázal na případ kdy MS ve sporu s fyzickou osobou zneužil přístupu do jeho mailové schránky bez soudního příkazu a použil to proti němu u soudu.


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 08.08. 2014 - 12:44:37
 
kdybyste nelhal a nepřekrucoval pravdu! Nešlo o žádnou "fyzickou osobu", ale jejich zaměstnance, který firemní e-mail sprostě zneužil a nahrával konkurenci! Takže žádný Franta Uživatel s druhého konce světa, ale lump ve vlastních řadách! To je podstatně jiná situace než u toho šmírovacího gůůglu. Tam to šmírování dělají plošně. V tom případě, o kterém píšete, se nejpreve ukázalo že dotyčný krade a teprve pak se nechala sledovat jeho komunikace


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 11.08. 2014 - 10:44:28
 
Zaměstnanec není fyzická osoba? Od kdy? Je vás takových kdo si to myslí víc? Tady si koukám právo každý překroutí jak se mu hodí...


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 08.08. 2014 - 13:04:04
 
jj Gůgl dělá prasárny a může za to Tkáč a Microsoft! :)))


[ Odpovědět ]
Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 07.08. 2014 - 12:42:25
 
Ať si dostává p.Tkáč za provoz Palmserveru třeba mega denně. Palmserver je až na tohoto autora výborný server.
Jestli vám ale připadá v pořádku, aby novinář dostával peníze od firem o kterých informuje, tak je něco špatně.


[ Odpovědět ]

Re: Google kontroluje obrázky posílané přes Gmail (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Čtvrtek, 07.08. 2014 - 10:03:03
Gratuluji palmserveru k velkému úspěchu. Konečně si pořídil vlastního trolla! :o)) Všechno ví, všude byl a od všeho má klíče :o))


[ Odpovědět ]

leilei123 (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Sobota, 25.08. 2018 - 12:12:01
2018825 leilei3915
nfl jerseys [www.cheapnfljerseysclearance.us.com]
rolex replica watches for sale [www.rolex-replicawatches.us.org]
coach outlet [www.coachoutletcoachoutletstore.us.com]
canada goose outlet [www.canadagooseoutletsaleonline.us.com]
Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]


Cnc Turning Insert (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pondělí, 06.11. 2023 - 06:16:48
Our product will help you TPMT Inserts improve your productivity, lessen your budget in BTA Deep Hole Inserts maintenance Drilling Deep Hole Inserts and PVD Coating Inserts http://philiposbo.mee.nu/ [philiposbo.mee.nu] repair. MPHT Square Inserts In selling machining inserts, Estool Wholesale Carbide Inserts CCMT Turning Inserts Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]

Replica Balenciaga Handbags (Hodnocení: 0)
Od: Anonym - Pátek, 22.12. 2023 - 10:09:42
Buying replica balenciaga knitwear one replica replica products through this Replica Reebok Shoes site certainly wouldn t Replica Boss Belt be an replica balenciaga sneakers unwise replica dior polo decision... One thing is Replica Lace Up Shoes crucial: Replica Jacket We absolutely assure Replica Duffle Bags Replica Fendi Tracksuits you that the Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]
Vzhled vytvořil Webdesign Dra-Go Copyright Œ 2007-2008. Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.58 sekund