Zajišťujeme na míru kurzy a školení kybernetické bezpečnosti a informační bezpečnosti a to jak pro běžné uživatele, tak i pro IT odborníky a manažery.
Přesuňte starost o všechno IT na cloud pro podnikání od české společnosti Algotech s non-stop zákaznickou podporou.
Jak jsou na tom platformy se ziskovostíSponzorované odkazy: Na Internetu se objevila zajímavá studie od Opery, která na datech z reklamy ukazuje mobilní svět z jiné stránky. Podívejte se, jak si jednotlivé platformy stojí v ziskovosti pro inzerenty a v celkovém provozu. Média většinou ukazují počty prodaných zařízení, což má zpětně vliv na rozhodování dalších zákazníků, jestli půjdou do úspěšnější platformy, nebo jestli je nějaká alternativa již dostatečně populární. Chování zákazníků je v tomto ohledu mixem logického předpokladu o dostupnosti aplikací a dalších víceméně pocitových, emočních, marketingových a často i úzce specializovaných individuálních aspektů. Jiná věc je, jaký provoz jednotlivé platformy vykazují na Internetu a jaké příjmy z mobilních reklam jsou schopny zajistit. To zajímá samozřejmě vývojáře, kteří se musí rozhodnout o tom, pro kterou platformu budou vydávat svoje aplikace a služby, ale hlavně firmy, které mobilní reklamu zadávají. Ale to není vše. Je sice módní na reklamu hloupě nadávat, ale právě ta zajišťuje existenci stovek tisíc bezplatných aplikací (monetizace pro vývojáře) a navíc plní i důležitou informační funkci pro uživatele. Pokrytectví ve vztahu k reklamě nemůže zastřít fakt, že drtivá část nákupů produktů, se kterými jsou zákazníci spokojeni, začíná právě reklamou. Reklama informuje o nových produktech, jejich výhodách a parametrech. Plní tedy pro moderního zákazníka neocenitelnou funkci, kterou nelze nahradit jinou formou nebo lépe řečeno jinou efektivnější formou. Odmítači reklam sice mohou lokálně vykazovat rádoby módní image protisystémových a protikomerčních rebelů, ale ve skutečnosti je to legrační póza, srovnatelná například s odmítáním automobilové dopravy a konec konců i se stejným výsledkem vůči realitě. Analýza provozu a zisků z reklam na jednotlivých platformách má překvapivé výsledky...
Sponzorované odkazy: Copyright © Palmserver.cz Všechna práva vyhrazena.
Publikováno: 22.01, 2014 Autor: Josef Tkáč Téma: Krátké zprávy
|
Související odkazy· Další články od autora Josef Tkáč Nejčtenější článek na téma Krátké zprávy: Nálepky na baterii pro bezdrátové nabíjení mobilů Hodnocení článkuÚčastníků: 2 Možnosti |
"Jak jsou na tom platformy se ziskovostí" | Přihlásit/Registrovat | 1 komentář | Vyhledávání v diskusi |
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah. |
Re: Jak jsou na tom platformy se ziskovostí (Hodnocení: 0) Od: Anonym - Středa, 21.05. 2014 - 09:03:44 |
Totální debakl zaznamenává reklama na mobilních zařízeních s Windows, kde má výrazně horší pozici než BlackBerry. Android na tabletech je relativně krátce, takže tomu odpovídají i výsledky, ale dynamika růstu platformy je zřejmá z jiných statistik, takže příští zpráva tohoto typu bezpochyby vykáže již zcela jiné hodnoty. |